خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در جلسه‌ی ستاد عالی برگزاری مراسم دهه‌ی فجر خبر داد:

افتتاح ۱۳۰۰ پروژه در سی و پنجمین بهار انقلاب در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۳

تمامی مدیران باید در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب حضور فعال داشته باشند، ومن شخصاً شرکت دستگاه ها در این نمایشگاه را بررسی خواهم کرد.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسهٔ ستادعالی برگزاری مراسم دههٔ فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان، گفت: مدیران باید با برنامه ریزی و مدیریت درست تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را با قوت اجرا نمایند و خود با تمام قوا و با انگیزهٔ قوی در تمام مراسم‌ها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: برگزاری این جشن‌ها به منظور یادآوری جایگاه فعلی ایران در منطقه نسبت به گذشته است و باید یادآوری کنیم که در قبل از انقلاب، کوچک‌ترین کارهای کار‌شناسی نیز توسط بیگانگان و مستشاران انجام می‌شد ولی امروز به عنوان مثال بزرگ‌ترین سدهای کشور نیز توسط کار‌شناسان ایرانی ساخته می‌شود و امام و رهبری ما را به قله‌های رفیع رسانده است.

وی با بیان اینکه باید با برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی عظمت این انقلاب را به جهانیان اعلام کنیم، اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی چند ده میلیونی تاثیر زیادی بر کل جهان دارد و شاید اثر خارجی آن برای ما قابل لمس نباشد ولی بسیار عمیق خواهد بود، البته افتتاح ۱۳۰۰ پروژه عمراین و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیاردتومان در دههٔ فجر نیز یک حرکت بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید در این ایام مسئولیت‌های خود را مرور کنند و یاداور شوند که چقدر مسئولیت خود را در قبال خون شهدا انجام داده‌اند افزود: پیامدهای انقلاب را باید به نحوی به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از مسئولیت‌های ما است گفت: مدیران باید با هماهنگی بنیاد شهید، دیدار با خانواده‌های شهدا را در برنامه‌های خود قرار دهند چرا که ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آن‌ها را بسیار مهم است.

وی ادامه داد: استان اصفهان با داشتند تنها ۵ درصد از جمعیت کشور؛ ۱۰ درصد از شهدا و ایثارگران و ۱۵ درصد از جانبازان قطع نخاعی را در کشور دارد و از این روست که مقام معظم رهبری فرمودند: روزی خواهد شد که اصفهان را با شهید ردانی‌ها و خرازی‌ها خواهند شناخت.

زرگرپور، با بیان اینکه در طول ۴ ماه گذشته همه مشکلات استان به گوش مردم رسیده است، افزود: رسانه‌ها در این هفته سعی کنند بیشتر دستاورد‌ها، اختراعات، ابتکارات و ایثارگری‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز