خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره پست استان اصفهان:

کاهش سرانه مرسولات پستی در کشور / راه‌اندازی اپراتور جدید پستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۴

تعداد مرسولات پستی در کشور برای هر یک نفر هفت مرسوله است، در حالی که میانگین جهانی این عدد ۵۰ و در آمریکا با وجود تمامی امکانات پیشرفته فناوری هزار است.

ایلنا: مدیر کل پست استان اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و اشاره به برگزاری همایش مدیران شبکه پستی تاکید کرد: در این همایش ایجاد تحول، نوآوری و ارتقاء کیفیت مورد تاکید وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت پست بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید سعید رجالی در مورد سخنان مدیر عامل شرکت پست، مبنی بر اینکه کارمندان پست از امانت‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: علاوه بر این موضوع، شبکه پست از قدیمی‌ترین شبکه‌های کشور محسوب می‌شود که به وجود آمدن شبکه‌های نوین جایگاه آن رااز بین نبرده است.

وی تاکید کرد: توسعه و بهبود زیرساخت‌ها، توسعه و بهبود فرآیندهای کلی سازمان، افزایش رضایتمندی و افزایش توان اقتصادی مجموعه از جمله مواردیست که مورد توجه مدیرعامل جدید شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

رجالی با بیان اینکه افزایش سرعت خدمات، قیمت مناسب و پاسخگویی به مردم از دیگر مواردیست که باید به آن توجه ویژه داشت، گفت: سال ۱۳۹۳ برای شرکت پست سال «نوآوری و افزایش خدمات با کیفیت بالا» نامگذاری شده است.

مدیر کل اراده پست استان اصفهان با اشاره به اینکه ارائه خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی خدمات سه بعدی است که این اداره باید به مردم ارائه دهد، افزود: پست باید به فکر ارائه خدمات جدید باشد و هر ماه بتواند سرویس جدیدی را برای خدمت به مردم راه اندازی کند.

وی گفت: با ورود اپراتور دوم پستی به شبکه، مزیت‌های رقابتی افزایش یافته و به دنبال آن خدمات بهتری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به اینکه پست یک فعالیت بین المللی است و باید نگاهی بین المللی داشته باشد تا بتوانند با اتحادیه‌های پستی جهان تعامل کند تصریح کرد: توجه به رعایت قوانین مربوط به اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر مواردیست که مورد توجه مقامات عالی‌رتبه این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: با اعتقادی که در حوزه تصدی‌گری ارتباطات وجود دارد از سال آینده اپراتور جدیدی وارد شبکه می‌شود که باعثسریع‌تر شدن شبکه و ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد و در ‌‌نهایت رضایت بیشتر مردم را به دنبال دارد.

رجالی شمار مرسولات صادره از طریق سرویس اینترنتی تا پایان دی ۱۲۸ هزار فقره عنوان کرد و افزود: تعداد مرسولات وارده از طریق سرویس اینترنتی نیز در این مدت ۲۹۱ هزار فقره بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیرکل پست اصفهان با بیان اینکه تا پایان دی سال جاری بیش از ۱۷ میلیون مرسوله به استان وارد شده است، ادامه داد: در این مدت ۲۶ میلیون مرسوله پستی از استان خارج شد.
وی تعداد مرسولاتی که روزانه به اداره کل پست اصفهان وارد می‌شود را بیش از ۶۰ هزار فقره عنوان کرد و افزود: روزانه ۸۵ هزار مرسوله پستی از این اداره کل صادر می‌شود.
وی تعداد واحدهای پستی در استان را یکهزار و ۶۸ واحد بیان کرد و افزود: ارتباط میان این واحد‌ها توسط ۱۱۹ خط پستی برقرار می‌شود.
رجالی از پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند از شنبه هفته آینده در باجه‌های پستی خبر داد و افزود: قرار است سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند در ۲۲ بهمن جاری افتتاح شود.
مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده پست به سایر دستگاه‌های دولتی از جمله ارکان مختلف نیروی انتظامی تصریح کرد: تعداد استعلام اصالت گواهینامه‌ها ۶۹۳ فقره، تعویض گواهینامه‌ها ۶۸ هزار فقره، توزیع گواهینامه ۸۱ هزار فقره و توزیع مرسولات کنترل نامحسوس ۴۶ هزار فقره بوده است.

وی در مورد خدمات پست به شهرداری اظهار داشت: ارسال عوارض نوسازی ۹۳۶ هزار و ۵۰۰ فقره و باقی نیز در ۶ ماهه دوم در حال اجرا است.

رجالی توزیع قبوض تلفن همراه از سوی پست را طی ۱۰ ماه گذشته، ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و فقره عنوان کرد و ادامه داد: ارائه قبوض تلفن ثابت نیز از دوره قبل، ۸۴۴ هزار فقره بوده است.

مدیر کل پست استان اصفهان ارسال ۶۲ هزار فقره حکمت کارت نیروهای مسلح، ۱۲۸ هزار فقره ورود اطلاعات نسخ نیروهای مسلح، توزیع ۱۲ هزار و ۸۰۰ گواهینامه سازمان فنی و حرفه‌ای و توزیع ۷۰۰ مدرک دانشگاهی را از دیگر اقدامات شرکت پست استان اصفهان برشمر‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏د و تاکید کرد: صرفه جویی در وقت و رعایت نکات زیست محیطی مورد توجه همیشگی این شرکت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز