خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

۲۰فیلم جشنواره فجرامسال؛ فقط یکبار درسینما سپاهان اکران می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۹

۲۰ فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای استان اصفهان در نظر گرفته شده است که برای هر فیلم تنها یک اکران درسینما سپاهان اصفهان تعیین شده است.

ایلنا: مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان می گوید: هنوز لیست فیلم ها را نداریم و نمی دانیم وزاتخانه کدام فیلم ها را برای اکران اصفهان در نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین " قطبی "، افزود: ابتدا قرار بود برای حضور فیلم های جشنواره در شهرهای دیگر به ازای هر فیلم ۵ میلیون تومان پرداخت شود، مسئله ای که عملی شدنش برای ما مقدور نبود؛ اما خوشبختانه پس از رسانه ای شدن این خبر و بررسی ها ی بیشتر این قضیه لغو شد و کمیته فنی با اختصاص ۲۰ فیلم به اصفهان موافقت کرد.

وی بیان داشت: این سهمیه قابل توزیع در چند سینما نبود؛ زیرا هر فیلم می توانست در طول مدت جشنواره تنها یک اکران داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم فیلم ها را در سینما سپاهان که بزرگترین سینمای اصفهان است با کیفیت دیجیتال اکران کنیم.

" قطبی " در رابطه با سهمیه ۲۰ فیلم برای اصفهان اضافه کرد: قبول داریم که ۲۰ فیلم و هر فیلم یک اکران در جشنواره فجر امسال واقعا برای اصفهان کم است اما در لیست سهمیه بندی استان ها ما جز استان های خوب دراین تقسیم بندی بودیم زیرا به بعضی استان ها تنها ۱۰،۱۵ فیلم برای اکران تعلق گرفت.

وی گفت: تلاش ما این بود که همزمان با اکران فیلم ها جلسه نقد و بررسی داشته باشیم اما بدلیل عدم حضور عوامل فیلم در اصفهان چنین چیزی عملا ممکن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز