خبرگزاری کار ایران

همزمان با سی وپنجمین بهار انقلاب؛

بهره‌داری از ۶۸ پروژه گازرسانی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۱

۳۸ روستا از توابع شهرستان اردستان، ۴روستا از توابع شهرستان نایین و ۴روستا از توابع دهستان پادنای سفلی شهرستان سمیرم از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۶۸ پروژه گازرسانی در روستاهای شهرستان‌های اردستان، نایین و سمیرم همزمان با جشن سی پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ هزینه اجرایی گازرسانی به روستاهایی که در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شوند را بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از لحاظ موقعیت جغرافیایی این پروژه‌ها در شرایط دشواری قرار داشتند که با تلاش همه جانبه متخصصین و مهندسین این شرکت در حال حاضر۱۰۰درصد عملیاتی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع پروژه‌های افتتاحی دهه فجرامسال، مسکن مهرهای دهق، خوانسار، گلپایگان، دولت آباد، اردستان، مشکات، شاهین شهر و می‌مه نیز با اعتباری بالغ بر ۵۱.۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید براینکه گازرسانی به بخش صنعت یکی از اهداف مهم این شرکت در راستای تقویت بخش تولید و اقتصاد و اشتغال زایی است اظهارداشت، به موازات گازرسانی به بخش‌های مختلف خانگی و تجاری طی سال‌های اخیر، گازرسانی به صنایع نیز گسترش یافته و خوشبختانه تا کنون بیش از ۳۳شهرک صنعتی در سطح استان از این نعمت بهره‌مند شده‌اند.

مومنی گفت: در بهمن امسال شاهد افتتاح گازرسانی به ۶ شهرک ازجمله شهرک صنعتی داشکسن، محمد آباد جرقویه، خمینی شهر، کمشچه، اسفرجان و مرغداری‌های گلپایگان خواهیم بود.

وی همچنین بهره برداری از شهرک مسکونی امام علی(ع) یزدان شهر، ساختمان پست امداد حنا، ساختمان جدید الاحداثادارت گاز شهرهای خوراسگان، شهرضا، دامنه، جوشقان و کامو را از دیگر پروژه‌های افتتاحی امسال عنوان کرد و اظهارداشت: خط انتقال ۱۶ اینچ نیروگاه سیکل ترکیبی زواره و۱۲ اینچ ذوب آهن نیز در ده فجر امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز