خبرگزاری کار ایران

فرماندار گلپایگان در همایش تجلیل از فعالان عرصه نهضت مطالعه مفید تاکید کرد:

خیرین در ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی سرمایه‌گذاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۴

همان‌گونه که خیرین در کارهای علم المنفعه مانند ساخت مدرسه، مسجد پیشتاز هستند در ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی نیز سرمایه‌گذاری کنند و با راه‌اندازی انجمن کتاب یاران گلپایگان برای ساختن فرهنگ جامعه تلاش کنند.

ایلنا: فرماندار گلپایگان در چهارمین همایش تجلیل از فعالان نهضت مطالعه مفید کتاب که در تالار اجتماعات کتابخانه آیت‌الله محمدی گلپایگانی برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از اهداف بی‌بدیل و ناب امام راحل و گفتمان فاخر انقلاب اسلامی، فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد حسین میرزایی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای بخواهد به رشد، تعالی و پویایی دست پیدا کند ناچار است به فرهنگ رجوع کند، ادامه داد: زیربنای توسعه هر جامعه فرهنگ است و اگر خواهان رشد در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه هستیم باید به فرهنگ جامعه و بلکه فرهنگ ناب و بی‌بدیل اسلام ناب محمدی(ص) توجه داشته باشیم.

رییس کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بیان داشت: زمینه‌ساز و احیاگر این فرهنگ ناب امام عظیم‌الشأن انقلاب هستند که با احیاگری این فرهنگ ایران و اسلام را نجات دادند.

رئیس دائمی کمیته نهضت مطالعه مفید گلپایگان ادامه داد: یکی از راه‌های بسط و گسترش و نهادینه شدن فرهنگ در جامعه، توجه به کتاب و کتاب‌خوانی است.

حسین میرزایی با بیان اینکه تأثیرگذار‌ترین مؤلفه در بحثو گسترش فرهنگ در جامعه توسعه فرهنگ مطالعه است، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه نهادینه شود و جزء سبد کالای هر خانواده قرار گیرد.

در چهارمین همایش تجلیل از فعالان عرصه نهضت مطالعه مفید از اعضا، افراد برگزیده مسابقات فرهنگی، شعرا، نویسندگان، کوچک‌ترین و مسن‌ترین عضو کتابخانه‌های عمومی، کتابداران، اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز