خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت معرفی مراکز و موسسات قرآنی در مدارس و رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۶

نسل امروز به فعالیت‌های قرانی گرایش دارد و لازم است مراکز و موسسات قرآنی در مدارس و رسانه‌ها معرفی شوند.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اکنون نسلی که به فعالیت‌های قرآنی گرایش دارند اغلب از خانواده‌های متدین هستند و لازم است معرفی مراکز قرآنی در رسانه‌ها و مطبوعات و مدارس اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجه الاسلام محمد قطبی گفت: بررسی و آسیب‌شناسی رویداد‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان از ماموریت‌های اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان اصفهان است.

حجت الاسلام قطبی تصریح کرد: باید آموزش‌های قرآن، توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در سطح استان را بررسی نموده و راهبردهایی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان تنظیم نموده و در شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان اصفهان مطرح شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان با توجه به همگرایی خوبی که بین مراکز و موسسات قرآنی وجود دارد می‌توان راهبرد‌ها و رویکردهایی ارایه نمود که با اجرای این طرح‌ها، استان اصفهان الگویی برای استان‌های دیگر باشد و به پیشرفت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور کمک نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز