خبرگزاری کار ایران

برای فرار از سرما و استفاده از وسایل گرمایشی؛

گاز گرفتگی در شاهین شهر، فلاورجان و اصفهان حادثه آفرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۵

در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت، استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن جان ۲ نفر را گرفت و ۹ نفر را مسموم و راهی بیمارستان کرد.

ایلنا: مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان در مورد ۵حادثه مسمویت با منوکسید کربن درفاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۲۲ دی ماه۹۲ طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان شاهین شهر اعلام شد که ۱ نفر درخودروی پیکانی واقع در شهر وزوان دچار کاهش سطح هوشیاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غفور راستین ادامه داد: پس از این حادثه سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش یمارستانی ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی افزود: بر اساس این گزارش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ پس از حضور در محل حادثه اعلام نمودند فرد مورد نظر بر اثر استفاده از پیک نیک در داخل خودروی پیکان خود دچار مسمومیت با منوکسید کربن و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

راستین افزود: همچنین ۲۱ دی ماه ۹۲ نیز در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان فلاورجان اعلام شد که ۲ نفر در حمام عمومی واقع در شهر ابریشم دچار بیهوشی و کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و مصدومین را که به علت روشن کردن بخاری در داخل حمام دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) فلاورجان انتقال دادند.

وی با بیان حادثه‌ای دیگر در‌‌ همان روز افزود: درساعت ۱۵:۵۵ نیز در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۱ نفر در منزلی واقع خیابان ۲۴ متری این شهرستان دچار کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحدامداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدند و مصدوم را که به علت نصب غیراستاندارد آبگرمکن دچار مسمومیت با گاز CO شده بود را به بیمارستان عسگریه انتقال دادند.

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان با توجه به سردی هوا و عدم استفاده مناسب از وسایل گرمایشی و مسمومیت شهروندان گرامی بر اثر گاز سمی منوکسید کربن بیان کرد: ساعت ۱۳:۲۹ روز شنبه ۲۱ دی ماه ۹۲ نیز در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان فریدونشهر اعلام شد که ۶ نفر در منزلی واقع خیابان ارشاد شهرستان داران دچار کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در محل حاضر شدند و مصدومین را که به علت نشت CO از دودکش آبگرم کن دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال دادند.

وی با بیان پنجمین حادثه با موضوع منوکسید کربن طی ۲۴ ساعت گذشته بیان داشت: ساعت ۱۳:۶۱ دیروز شنبه طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان شهرضا اعلام شد که۱نفر در تعمیرگاهی واقع درکمربندی شهرضا - مبارکه دچار بیهوشی شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضرشدند.

وی افزود: بر اساس این گزارش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پس از حضور در محل حادثه اعلام نمودند فرد موردنظر بر اثر روشن کردن زغال وگازدرمحیط بسته دچار مسمومیت با co شده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز