خبرگزاری کار ایران

طبق گزارش تحلیلی سازمان صنایع کوچک؛

رتبه نخست عملکرد شرکت‌های استانی کشور به اصفهان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۶

بر اساس گزارش تحلیلی ارزیابی عملکرد ۸ ماهه شرکت‌های استانی در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، استان اصفهان با بهترین عملکرد رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین گزارش سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استان اصفهان در زمینه عملکرد شرکت‌های استانی و مقایسه منابع و هزینه‌های آن‌ها در ۸ ماهه سال ۹۲ موفق به کسب رتبه نخست در کشور شده است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " سعادت بهرامی " ادامه داد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های ارزیابی شرکت‌های استانی، میزان هزینه شهرک سازی انجام شده از محل منابع دریافتی است و این نسبت طی ۸ ماهه سال ۹۲ درکشور ۴۷% بوده که استان اصفهان با هزینه ۷۷% منابع در شهرکسازی دارای بهترین عملکرد در کشور بوده است.
وی این موفقیت را به کارکنان این شرکت و صنعتگران استان تبریک گفت و افزود: این مهم با تلاش تک تک کارکنان این شرکت و همراهی مدیران و کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و همکاری مدیریت، نمایندگان و مسئولین دستگاههای استان محقق گردیده است و وظیفه خود می‌دانم از مساعدت همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت شهرک فناوری استان، این شهرک را در حال واگذاری زمین و بهره برداری اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران در سال ۷۸ احداثشهرک‌های فناوری در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، تبریز، همدان، ارومیه و شیراز در دستور کار قرار گرفته است که این مهم در استان اصفهان عملیاتی گردید.
" بهرامی " اضافه کرد: برای ساخت این شهرک ۶۰۰ هکتار زمین پیش بینی شده که تا کنون طرح اجرایی ۶۰ هکتار از آن برنامه ریزی و با توجه به بودجه و میزان تقاضای موجود، ساخت ۳۰ هکتار از آن عملیاتی و با افتتاح آن در دهه مبارک فجر واگذاری۳۰۰ قطعه زمین به سرمایه گذاران و متقاضیان می‌سر خواهد شد.
وی افزود: به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر امسال تعداد ۷ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری صنعتگران عزیز در شهرکهای صنعتی استان قرار خواهد گرفت و همچنین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در این ایام صورت خواهد پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز