خبرگزاری کار ایران

سفیر مکزیک در ایران در افتتاحیه نمایشگاه دوسالانه عکس آمریکای لاتین:

درهای اصفهان به روی هنر آمریکای لاتین باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۰۵

سفیرمکزیک در افتتاحیه نمایشگاه دوسالانه عکس آمریکای لاتین گفت: اصفهان شهر جذابی است که درهای خود را به روی هنر آمریکای لاتین باز کرده است.

ایلنا: کاردار سفارت مکزیک در تهران ۲۱ دی ماه در افتتاحیه نمایشگاه دوسالانه عکس آمریکای لاتین که با حضور سفرای کشور اکوادور و ونزوئلا در گالری نقش خانه حوزه هنری استان اصفهان انجام شد به سخنرانی پرداخت و افزود: در اصفهان می‌توان نشانه‌های زیادی از استعداد افرادی که در آن زندگی می‌کنند را دید. در واقع فرهنگ، هنر و احساس در اصفهان نفس می‌کشد و به وسیله هنر می‌توانیم گفت‌و‌گوی پرباری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مارتین تورِس بیان داشت: دوست داشتیم علاوه بر عکاسان، ما نیز احساس خود را با مردم اصفهان شریک باشیم و مایلیم که این تعاملات هنری و فرهنگی با همکاری کشورهای آمریکای لاتین پررنگ و پرشور شود.

وی تاکید کرد: هر عکسی در این نمایشگاه نشانگر فرهنگ بومی و تفکر کشور هر یک از عکاسان حاضر در این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه دوسالانه عکس آمریکای لاتین شامل ۳۸ عکس با موضوع مستند، اجتماعی و آیین و رسوم کشورهای بولیوی، اکوادور، کوبا، ونزوئلا و مکزیک است که از روز دوشنبه ۱۶ دی سال جاری در گالری نقش خانه حوزه هنری استان اصفهان دایر شد و تا ۲۵ دی ماه ادامه خواهد داشت، این نمایشگاه شب گذشته به صورت رسمی با حضور سفرای کشورهای مکزیک، ونزوئلا و اکوادور افتتاح شد.

ارنستو تورس از مکزیک، پابلو آ. باریوس موریو از ونزوئلا، انزوء لوکا از بولیوی، خولیو آنخل لارامندی خوا از کوبا و کریستیوبال کورال وگا از اکوادور از عکاسان نمایشگاه دوسالانه آمریکای لاتین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز