خبرگزاری کار ایران

داوری 11 طرح فناورانه کسب و کار در جشنواره ملی فن آفرینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۳۷

11 طرح فناورانه کسب و کار در مرحله نهایی بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب و کار» هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ارزیابی و داوری شد.

به گزارش ایلنا اصفهان، نشست داوری و ارزیابی نامزدهای مرحله نهایی بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب و کار» هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در این نشست 11 طرح فناورانه کسب و کار بر اساس دستورالعمل‌های داوری این بخش به رقابت پرداخته و توسط اعضای کارگروه که متشکل از متخصصین و صاحبنظران حوزه‌های مختلف فناوری و کسب و کار هستند، ارزیابی شدند.

دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، در این باره گفت: این نشست چهارمین مرحله از سلسله مراحل داوری طرح‌های کسب و کار ارسال شده به هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی است که در آن تیمی از داوران خبره، با تخصص‌های متفاوت فنی و کسب‌ و کار، به ارزیابی دقیق طرح‌های کسب و کار نامزد مرحله نهایی پرداختند.

عبدالرضا کبیری افزود: نتایج ارزیابی‌های انجام شده در این مرحله، توسط شورای علمی جشنواره طی دو روز برگزاری رویداد، جمع‌بندی و رتبه‌های برتر هر حوزه در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مقامات ملی و استانی معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از جشنواره به منظور تشویق و ترغیب جوانان فناور، ضمن افزایش مبالغ جوایز شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، جوایز ویژه و خصوصی متعددی نیز اهدا خواهد شد.

«تولید رولرهای مقاوم در برابر سایش در واحدهای صنعتی گندله سازی»، «تولید کود کندرهش اوره با استفاده از فناوری نانو»، «تولید داروی گیاهی با‌ نام تجاری گلوکوبر جهت درمان بیماران مبتلا به سندروم متابولیک»، «تولید نانو اکسید نیکل صنعتی»، «سیستم پایشگر هوشمند مصرف انرژی»، «بهینه سازی هوشمند مسیریابی» و «تولید فلز کبالت خالص از قطعات فرسوده، ضایعات و پسماندهای صنعتی» بخشی از 11 طرح ارائه شده در این نشست هستند. 

سایر طرح‌های ارزیابی شده در این نشست را «تولید کامپوزیت‌ها و نانوکامپوزیت‌های منعقد کننده پلیمری بر پایه پلی آلومینیوم کلراید»، «تولید نسل سوم نانو مکمل معدنی خوراک دام و طیور»، «تشخیص بیماری‌های پوستی با کمک هوش مصنوعی» و «تولید کیت‌های ارزیابی سریع باروری مردان با فناوری هوش مصنوعی» تشکیل می‌دهد.

 هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در تاریخ‌های 20 و 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز