خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی کانون تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۶

نقاط مشترک و هم پیوند زیادی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان وجوددارد و لازم است هم افزایی بین این دو دستگاه افزایش یابد.

ایلنا: کانون تئا‌تر کودک ونوجوان در آینده نزدیک برای کودکان اصفهانی راه اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: نقاط مشترک و هم پیوند زیادی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان وجوددارد و لازم است هم افزایی بین این دو دستگاه افزایش یابد.
حجه الاسلام محمد قطبی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره جلوه‌های رضوی در هنرهای سنتی در اصفهان و جشنواره قصه گویی رضوی که توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود گفت: امیدوارم بتوانیم با هماهنگی و هم فکری این دودستگاه این جشنواره‌ها را بهتر از گذشته در اصفهان برگزار کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تعامل بین انجمن سینمای جوان و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان درزمینه تولید و آموزش فیلم سازی به کودکان و نوجوان مفید و موثر دانست.
وی همچنین از برگزاری جشنواره تئا‌تر عروسکی با همکاری دفتر یونیما مبارک در اصفهان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز