خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در حاشیه شهر / پدافند غیرعامل در اولویت کاری قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۵

ساخت و سازهای خلاف در حاشیه شهر بدون رعایت شاخصه های فنی انجام می شوند که از استحکام کافی نیز برخوردارنیستند.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بر جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در حاشیه شهر تاکید کرد و اظهار داشت: ساختمانهایی خلاف در حاشیه شهر بدون رعایت شاخصه‌های فنی احداثمی‌شوند که از استحکام کافی نیز برخوردار نیستند بنابراین لازم است با توجه به تغییر مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری، نسبت به ساخت و سازهای خلاف در حاشیه شهر جلوگیری به عمل آید تا این تخلف به حداقل ممکن برسد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی همچنین به نارضایتی رانندگان اتوبوس و گلایه‌مندی تاکسیرانان اشاره کرد و ادامه داد: بدهی معوقه رانندگان اتوبوس باعثنارضایتی این قشر زحمتکش شده بود که در هفته گذشته این بدهی پرداخت شد بنابراین ضرورت دارد به حقوق، مزایا و شرایط معیشتی رانندگان رسیدگی شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تجهیز تاکسی‌ها به سامانه هوشمند تاکسی تصریح کرد: تجهیز تاکسی‌ها به این سامانه به نفع مصرف کنندگان و رانندگان است از این رو امیدواریم از طریق شبکه‌های بانکی حمایت‌های بیشتری از رانندگان صورت گیرد تا تمامی تاکسی‌ها به این سیستم مجهز شوند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز تاسف از خسارت‌های وارد شده ناشی از زلزله به مردم شهر بستک هرمزگان، اظهار کرد: برای کاهش آسیب پذیری در زمان بحران باید پدافند غیرعامل در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی افزود: در طرح‌های شهری همچون قطارشهری، پل روگذر امام خمینی(ره)، گلوگاههای محلات، بافت‌های تاریخی و پارکینگ‌های عمومی وضعیت ایمنی باید بررسی شود تا در زمان بحران با مشکل مواجه نشویم.

وی همچنین به روز ۱۷ دیماه روز فرمان ننگین رضاشاه در جهت کشف حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: رضا شاه پس از سفر به ترکیه و دیدن زنان این کشور، اقدام به صدور قانون کشف حجاب نمود به طوری که در دیماه طی جشن فارغ‌التحصیلی دختران بی‌حجاب در دانشسرای مقدماتی رسماً بر کشف حجاب تاکید کرد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به روز نوزدهم دیماه مصادف با قیام مردم قم علیه رژیم شاه در سال ۵۶ اشاره کرد و ادامه داد: وقتی رژیم شاه به ساحت مرجعیت و رهبری اهانت کرد، طلاب و علما در مخالفت با این اهانت در شهر قم به پا خاستند.
امینی با تاکید بر برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی بیان داشت: مراسم‌های ملی و مذهبی مبین ارزش‌های انقلاب اسلامی است از این رو باید بیش از سنوات گذشته به آن پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز