خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

راه اندازی بندرخشک اصفهان، گامی موثر در تقویت زیرساخت بازرگانی مرکز کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۶

تشکیل هیات موسس بندرخشک اصفهان گامی موثر در تقویت زیرساخت بازرگانی منطقه مرکزی کشور است و می تواند ضمن کاهش بار ترافیکی بندر شهید رجایی به توسعه و تسهیل مبادلات تجاری در بخش واردات و صادرات کمک کند.

ایلنا: رییس اتاق بازرگانی اصفهان در سی و پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان گفت: در جلسه ای در استانداری اصفهان هیات موسس بندر خشک شامل اتاق بازرگانی، خانه صنعت، اتاق تعاون و چند شرکت تولیدی و حمل و نقل معرفی و اتاق بازرگانی به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " خسرو کسائیان " تاکید کرد: بندر خشک می تواند ضمن کاهش بار ترافیکی بندر شهید رجایی به توسعه و تسهیل مبادلات تجاری در بخش واردات و صادرات کمک کند.

«محمود اسلامیان» نایب رییس اتاق اصفهان دراین جلسه خواستارهمکاری بخش غیر مولد برای بخش مولد شد و گفت: بانکها می تواند با ارایه خدمات مناسب واحدهای تولیدی را تقویت کنند.

وی از تنظیم آیین نامه بودجه اتاق های بازرگانی به همت کارشناسان خبره بودجه نویسی کشور خبر داد و گفت: در این بودجه تمام فعالیت ها کدگذاری شده و هر فعالیتی در اتاق بر اساس کد اختصاصی ارزیابی می شود.

وی خواستار تشکیل جلسه ویژه هیات نمایندگان برای بررسی راهکارهای حل مسایل واحدهای تولیدی استان شد و گفت: اتاق با بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و بیان آن در شورای گفت و گو می تواند در حل مسایل واحدهای اقتصادی موثر باشد

" اسلامیان " خواستار توجه بیشتر دولت به حل مسایل داخلی واحدهای تولیدی شد و گفت: نباید تمام توان برای مذاکرات ژنو صرف شود بلکه می توان بسیاری از مسایل را برطرف کرد.

«محمدرضا رجالی» عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان نیز خواستار فعال شدن نقش اتاق در رونق کسب و کار استان شد و گفت: اتاق با ارایه گزارش های دقیق و سرمایه گذاری به فعالان اقتصادی می تواند در ارایه خدمات نوین به اعضای اتاق پیشرو باشد.

«محمدجعفر برکتین» دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه گفت: اتاق با اختصاص بودجه می تواند به فعالان اقتصادی خدمات متنوع اهم از مشاوره جهت تقویت فعالیت های اقتصادی ارایه کند.

«جعفر ذره بینی» عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان هم در این جلسه خواستار متعادل شدن هزینه های اتاق و آینده نگری بیشتر در بودجه شد.

«سید اسماعیل محمودی» دبیرکل اتاق اصفهان در این جلسه بودجه پیشنهادی سال ۹۳ اتاق اصفهان را به جلسه ارایه کرد و گفت: بودجه از نظر درآمد مطابق عملکرد سال ۹۲ و از نظر هزینه با حدود ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۲ تنظیم شده است. همچنین در جهت اتمام ساخت مدرسه نه کلاس منطقه زلزله زده ورزقان آذربایجان شرقی و ساختمان جدید اتاق و تجهیز و تقویت بخش فناوری اطلاعات شامل پرتال و دوربین مدار بسته بودجه لازم منظور شده است.

وی افزود: در بندهای اداری خدماتی و کمیسیون های اتاق برنامه عملیاتی سال ۹۳ تنظیم و به جلسه هیات نمایندگان اتاق ارایه تا در خصوص چگونگی انجام هزینه ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز