خبرگزاری کار ایران

به همت خیران اصفهانی:

طناب دار از گردن یک جوان باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۸

با همت بانی موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب و جمعی ازنیکوکاران اصفهانی یک جوان از طناب دار رهایی یافت.

ایلنا: با همت بانی موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب و جمعی ازنیکوکاران اصفهانی یک جوان از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اصفهان شهر پایخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شاهد بخشش و گذشت یک خانواده از حکم قصاص بود.

ع. ب پسری شانزده ساله، اعدامی اصفهانی که پنج سال گذشته در یک درگیری م. ب را به قتل رساند و همزمان طی حکمی از سوی دادگاه به مجازات قصاص و اعدام محکوم شد. این حکم از زمان صدور تاکنون به دلیل صغر سنی محکوم مسکوت ماند تا اینکه شانزدهم آذر با همت بانی موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب و جمعی از نیکوکاران اصفهانی و همچنین عفو خانواده مقتول، محکوم مورد بخشش قرار گرفته و به زندگی ادامه داد.

خیر موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب در این خصوص گفت: گرچه صدور این حکم بی تردید در پایه مبانی و مجاری قانون اسلامی کشور است اما باید تلاش کرد به جای اعدام بخش صورت بگیرد و به همین دلیل به عقیده من بهتر است مسئولین ما زمینه ساز و بستر ساز کاهش آسیب های اجتماعی باشند.

محمدمهدی هدایت افزود: از خداوند برای مقتول علو درجات و برای خانواده اش صبر جمیل خواهانم امیدوارم در آینده شاهد کاهش اینگونه آسیبها در جامعه باشیم و کشور، جامعه و شهر اصفهان را پایتخت بخشش و عفو ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز