خبرگزاری کار ایران

در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد:

اولین دوره آموزشی مدیریت حفاظت فیزیکی واحدهای انتظامی و نگهبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۴۴

اولین دوره آموزشی مدیریت حفاظت فیزیکی واحدهای انتظامی و نگهبانان در ۱۴ آذر ماه سال جاری در محل سالن کنفرانس اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی با حضور ۲۵ نفر از نگهبانان حراست از استانهای اصفهان، یزد، لرستان، قم، مرکزی، چهار محال و بختیاری، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان گفت: این برنامه با همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و به دبیری استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسینعلی شمعانیان افزود: این دوره آموزشی ۸ ساعته برای واحدهای فیزیکی و نگهبانان ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های ده استان حاضر در منطقه ۳ کشوری‌ست.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی نگهبانان با مباحثمختلف حفاظت فیزیکی از جمله طراحی سیستم حفاظت فیزیکی اصول نگهبانی و مراقبت، اصول گشت زنی، کنترل عبور و مرور، انواع بازرسی، مبارزه با سرقت، گشت زنی، گزارش نویسی، مشاهده و توصیف و اطفاء حریق، فوریت‌های امدادی، مهارت‌های ارتباطی، آشنایی با سیستم‌های پیشرفته اعلام خطر و مانیتورینگ آشنا شوند.

شمعانیان اظهار داشت: ادامه دوره آموزشی مدیریت حفاظت فیزیکی واحدهای انتظامی و نگهبانی برای دیگر کارمندان شاغل در امور نگهبانی و حراست در ۲۱ آذر ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز