خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد خمینی شهرعنوان کرد:

امکانات کارگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۰

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رأس هیأتی از بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بازدید کرد.

ایلنا: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رأس هیأتی از بخشهای مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان واشقانی فراهانی، در این بازدید با اشاره به اینکه اولویت‌های معاونت پژوهش و فناوری ایجاد مراکز رشد، گسترش شرکت‌های دانش بنیان بمنظور تجاری کردن نتایج پژوهش و تبدیل ایده به ثروت و درآمد است ادامه داد: از مهم‌ترین بحث‌های تحقیقاتی دانشگاه، بالابردن کیفیت فعالیت‌ها و ایجاد و گسترش قطب‌های علمی پژوهشی و تمرکز بر موضوعات خاص و اولویت داراست.
وی افزود: ایجاد ارتباط قوی بین دانشگاه و صنعت و جامعه و ایجاد منابع مالی از طریق پروژه‌های برون دانشگاهی ضرورت امروز دانشگاه است و در این راستا تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از افزایش حق التألیف کتاب‌های درسی اعضاء هیأت علمی خبر داد و گفت: به دنبال ارتقاء کیفیت مقالات از نظر ارجاعات و چاپ در ژورنال‌های علمی هستیم و پایان نامه‌های دانشجویی و رساله‌ها باید به سمت و سوی کارهای بنیادی عمیق و همچنین تأمین نیازهای صنعت و جامعه باشند.
واشقانی، با بیان اینکه امکانات کارگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و بی‌نظیری در واحد خمینی شهر فراهم گردیده اظهار داشت: چنین شرایط علمی باعثمی‌گردد دانش آموختگان به لحاظ عملیاتی و کارورزی بسیار با تجربه و ماهر باشند که در بازار کار اثربخشی خوبی داشته باشند و در واقع یک خوش نامی برای واحد خمینی شهر و دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی ادامه داد: امکانات فراهم شده در مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاههای پیشرفته در گسترش رشته‌های نوین و تحصیلات تکمیلی در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا نقش بسزایی خواهند داشت که در اعتلای نام دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی کمک شایانی خواهد داشت.
وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: سرمایه‌های عظیم و زیرساخت‌های بدست آمده در دانشگاه بسیار گرانب‌ها است و باید در جهت گسترش فعالیت‌های مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان از آن‌ها استفاده کافی برده شود. بنده با توجه به اخلاص مدیران در دانشگاه که در راستای رشد و تعالی دانشگاه و رسیدن به اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌نمایند افق‌های روشنی را پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده می‌کنم.
در ابتدای این بازدید دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ضمن خیر مقدم به معاون پژوهش و فناوری، تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه را باعثخیرات و برکات فراوان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر سومین دانشگاه بزرگ در استان اصفهان است و در راستای گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی تفاهم نامه‌های مهمی بین دانشگاه و صنعت منعقد گردیده و چند فصلنامه علمی و تحقیقاتی توسط اساتید و صاحبنظران در دانشگاه چاپ و منتشر شده است.
وی همچنین از تأسیس مرکز تحقیقاتی واحد خمینی شهر در شهرک علمی و تحقیقاتی استان خبر داد و گفت: با رعایت استاندارد‌ها و تشویق دانش پژوهان به دنبال ایجاد منابع جدید مالی برای دانشگاه هستیم و در گسترش رشته‌های تحصیلی در مقاطع مختلف نیز گام‌های مهمی برداشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز