خبرگزاری کار ایران

با اجرای دو عملیات ویژه و انتظامی در استان اصفهان صورت گرفت:

کشف بیش از نیم تن تریاک و حشیش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۳

با اجرای دو عملیات ویژه و انتظامی توسط ماموران پلیس استان اصفهان بیش از نیم تن تریاک و حشیش کشف و سه تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

ایلنا: سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در راستای شناسایی و پیگیری فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس استان چند عملیات‌ مهم را در استان به اجرا گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس پلیس استان اصفهان به یکی از عملیات‌هایی توسط ماموارن اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شد اشاره کرد و افزود: در این عملیات ماموران به یک دستگاه کامیون حمل لیمو خشک که از یکی از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پس از توقیف خودروی مورد نظر در بازرسی که آن انجام شد مقدار ۳۶۴ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای به صورت بسته‌های ۱۰ کیلویی داخل گونی‌ها و لابلای لیمو خشک‌ها جاسازی شده بود کشف شد.

آقاخانی، با بیان اینکه در این زمینه عوامل آن دستگیر شدند، اظهار داشت: در عملیات دیگر پلیس که با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال بختیاری انجام شد یک دستگاه خودروی سواری توقیف و مقدار ۱۵۰ کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

به گفته رییس پلیس استان اصفهان در این دو عملیات مجموعا ۵۱۴ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک و حشیش کشف و همچنین تعداد سه دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد و سه نفر نیز دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز