خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با هنرمند نگارگر اصفهانی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۶۵

هنر نگارگری دارای پیشنیه عظیمی است و تکراراین هنر دارای تنوع زیادی است که اهل این هنر آن را بهتر درک می‌کنند.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با نگارگر اصفهانی «مجید صادق‌زاده» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، در این دیدار مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هنر نگارگری یک هنر پایه و مادر است افزود: این هنر در بسیاری از هنر‌ها ی دیگر مانند منبت، معرق، زریبافی، کاشی کاری و.. کاربرددارد و لازم است بستر‌های لازم برای تقویت بهتر و بیشتر آن فراهم شود.
حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی افزود: اقدامات اولیه جهت تاسیس مرکز رشد فرهنگ وهنر با گرایش هنرهای تجسمی که مزیت نسبی استان اصفهان در حوزه فرهنگ و هنر است انجام شده است که مکان مناسبی برای ورود جوانان و انجام کارهای گروهی در این زمینه می‌باشد و انشالله تا یکی دو ماه آینده شاهد راه اندازی این مرکز خواهیم بود.
همچنین استاد مجید صادق‌زاده در این دیدار گفت: هنر نگارگری دارای پیشنیه عظیمی است و تکراراین هنر دارای تنوع زیادی است که اهل این هنر آن را بهتر درک می‌کنند.
گفتنی است مجید صادق‌زاده، طراح و نگارگر، متولد: ۱۳۴۵ – اصفهان، دارای کار‌شناس ارشد نقاشی مدرس مراکز آموزش عالی و دانشکده‌های هنری اصفهان است که نمایشگاه‌های فردی ونمایشگاه نگارگری و تذهیب زیادی را برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز