خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مارکت پلیس کم نظیر برای خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) / کامل‌ترین پلتفرم NFT Marketplace در پروژه Laqira Protocol

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۱۵

در دنیایی که توکن‌های غیرمثلی یا همان NFTها روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شوند، نیاز به یک پلتفرم سریع، ایمن، کم هزینه و هوشمند برای خرید و فروش NFTها بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایلنا، موسس و بنیان‌گذار پروژه Laqira Protocol و توکن LQR، سینا اسیوند، مدیرعامل شرکت TOBTC Trading LLC با همکاری یک تیم جوان، خلاق و بین‌المللی، موفق به راه‌اندازی یک مارکت پلیس کم نظیر برای خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) شده است.

Laqira Protocol NFT Marketplace، یکی از بازارهای خرید و فروش NFT در دنیای بلاکچین است، که برای کاربران خود امکان حضور و‌ فعالیت در بستری امن، کم هزینه و محیط کاربری جذاب را با استفاده از امکانات خاص و ویژه فراهم می کند؛ به طوری که در هیچ پلتفرم مشابه دیگری چنین امکانی وجود ندارد. بی شک این موفقیت بزرگ، پروژه Laqira Protocol را به یکی از آینده‌‌دارترین پروژه‌های متاورسی و بلاکچینی تبدیل کرده است.

در ادامه شما را با قابلیت‌های ویژه این پلتفرم بی‌نظیر آشنا خواهیم کرد:

1-    دریافت گواهی امنیت شبکه از کمپانی اسلومیست (SlowMist)

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، می‌توان به دریافت گواهی امنیت شبکه از کمپانی SlowMist اشاره کرد. SlowMist که یک شرکت امنیتی اکوسیستم بلاکچین است، ممیزی‌های امنیت سایبری و محافظت از مبادلات دارایی دیجیتال پیشرو، کیف پول‌های رمزنگاری، زنجیره‌های عمومی و قراردادهای هوشمند را ارائه می‌دهد.

2-    فعالیت بر بستر BSC

راه‌اندازی Laqira Protocol NFT Marketplace بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC)، موجب برخورداری از سرعت تراکنش بالا، مقیاس‌پذیری بالا و همچنین هزینه‌ی تراکنش بسیار کم درمقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه بر بستر شبکه‌های دیگر همچون اتریوم شده است.

3-    کسب درآمد مادام‌العمر با Royalties system

قابلیت بی‌نظیر کسب درآمد مادام‌العمر در مارکت پلیس Laqira Protocol، این امکان را برای هنرمندان فراهم می کند که همواره درصدی از مبلغ پرداختی توسط خریدار را در هر بار فروش مجدد آثار هنری‌شان، دریافت کنند. این درصد بین صفر تا ۵۰ به طور دلخواه توسط خالق اثر قابل تعریف است.

راه‌اندازی مارکت پلیس کم نظیر برای خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) / کامل‌ترین پلتفرم NFT Marketplace در پروژه Laqira Protocol

4-    خرید توکن‌های NFT بازی Laqirace

بازی Laqirace، یک بازی محبوب نسل سوم بر بستر بلاکچین و اولین بازی Drive2Earn دنیا‌ است که توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است؛ چرا که علاوه بر محیط کاربری جذاب و گیم‌پلی قوی، کاربران قادرند با خرید NFTهای Laqirace در Laqira Protocol NFT Marketplace و به کارگیری آن‌ها در این بازی، درآمد خود را در بازی افزایش دهند.

لینک بازی: https://www.aparat.com/v/eQY4c

5-    انتقال NFT به دیگران و ارسال هدیه به دوستان

کاربران می‌توانند از طریق Laqira Protocol NFT Marketplace، توکن غیر مثلی خود را به دیگران منتقل کنند و یا به عنوان هدیه برای دوستان خود مستقیما NFT خریداری و ارسال کنند. این قابلیت، برای اولین بار در دنیا و در Laqira NFT MarketPlace معرفی شده است.

6-    شخصی‌سازی پروفایل کاربری راهی برای اعتمادسازی خریدار و اعتبارسنجی فروشنده

مارکت پلیس Laqira Protocol امکان ساخت پروفایل شخصی و همچنین لینک‌ کردن شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین به آن را، در اختیار کاربران خود قرار داده است.این قابلیت، در راستای اعتمادسازی هر چه بیشتر خریداران و اعتبارسنجی فروشندگان است.

7-    ساخت NFT در قالب عکس و انیمیشن

از ویژگی منحصر به فرد پلتفرم مارکت پلیس Laqira Protocol این است که علاوه بر امکان خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی در قالب عکس، امکان ساخت (Mint) توکن‌های غیرمثلی جدید در قالب انیمیشن با پسوندهای GIF و WebP را برای کاربران فراهم کرده است. به همه علاقه‌مندان این نوید داده می‌شود که به زودی امکان ساخت Audio NFT و Video NFT نیز بر این پلتفرم مهیا خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های مهم پلتفرم Laqira Protocol NFT Marketplace می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

8-    امکان مشاهده کلیه تراکنش‌ها بر بستر بلاکچین

9-    اتصال کیف پول توسط ولت‌های اینجکتد نظیر متامسک (Metamask)

10-    سرویس ولت کانکت (QR) بر روی تراست ولت (Trust Wallet) و سیف پال (SafePal)

11-    خرید NFT با قیمت ثابت و یا مزایده‌ای

12-    امکان افزودن سایر توکن‌های فعال بر بستر BSC برای خرید و فروش

13-    امکان افزودن معاملات NFTهای مارکت پلیس‌های دیگر بر بستر BSC

14-    امکان استفاده از نسخه‌ی تستی مارکت پلیس در جهت آشنایی با محیط خرید و فروش NFTها با پول مجازی پیش از اتصال به نسخه اصلی و معاملات NFTها در فضای واقعی

15-    امکان استفاده از تمامی خدمات بدون نیاز به احراز هویت

در پایان قابل ذکر است که امکانات فراوان و کم‌نظیر تعبیه شده در Laqira Protocol NFT Marketplace و کسب استانداردهای بین‌المللی از سوی کمپانی SlowMist، این پلتفرم را به یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌های معاملات توکن‌های غیرمثلی جهان تبدیل خواهد کرد. همچنین طراحی چنین محصولی در گام نخست حرکت تیم Laqira Protocol، حاکی از حضور یک تیم فنی کارآمد و توانمند به مدیریت آقای سینا اسیوند است که از این رو می‌توان آینده‌ی درخشانی را برای این تیم متصور شد.

آدرس سایت و شبکه های اجتماعی پروژه Laqira Protocol:

مارکت پلیس: https://marketplace.laqira.io/

وب سایت : https://laqira.io/

توئیتر: https://twitter.com/LaqiraProtocol

تلگرام: https://t.me/laqira_official

ردیت: https://www.reddit.com/user/laqiraprotocol/

دیسکورد: https://discord.com/invite/ZGW3Ga7AKh

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز