خبرگزاری کار ایران

درآبفای استان اصفهان برگزار می‌شود:

نمایشگاه به عشق حسین، به زلالی آب، خطی بر آب و عطش و آئینه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۲

در این نمایشگاه اشعار آب با مضامین محرم، آیات و احادیثمرتبط با آب و نیز ۷۵ تابلو پیرامون نکات تربیتی و اخلاقی، تصویر نقشه حرکت اهل بیت حضرت امام حسین(ع) و یارانشان از مکه به سمت کربلا و وقایع و اتفاقات انجام شده در ان روز است.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و عزای اهل بیت(ع) و آغاز محرم سال ۱۴۳۵ هجری قمری، روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شهر اصفهان در اقدامی نو و ابتکاری نسبت به نشان دادن گوشه‌ای از مصائب واقعه عاشورا اقدام به برپایی نمایشگاهی کرد.
به گزارش خبرنگارایلنا از اصفهان مدیر آب و فاضلاب شهر اصفهان دراین خصوص گفت: نمایشگاه به عشق حسین، به زلالی آب، خطی بر آب و عطش و آئینه با هدف نگاه به مسئله آب، از منظر عطش اهل بیت(ع) ایثار و سقایی حضرت ابوالفضل(ع) و وفاداری یاران حضرت اباعبدا… الحسین(ع) برگزار شد.
حسین اثنی عشری افزود: در این نمایشگاه اشعار آب با مضامین محرم، آیات و احادیثمرتبط با آب و نیز ۷۵ تابلو پیرامون نکات تربیتی و اخلاقی، تصویر نقشه حرکت اهل بیت حضرت امام حسین(ع) و یارانشان از مکه به سمت کربلا و وقایع و اتفاقات انجام شده در ان روز است.
وی ادامه داد: همچنین مسابقات فرهنگی مختلف و مرتبط با موضوع آب، توزیع پیک‌های محرم ویژه سنین مختلف و مشاوره‌های فرهنگی و دینی به برکت وجود مقدس و نازنین حضرت اباعبدا… الحسین(ع) پیش بینی شده است.

این نمایشگاه در محل ستاد مرکزی آبفای استان برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز