خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان خبر داد:

آغاز صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۷

صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در استان اصفهان از ۱۸ آبان ماه در تمامی دفا‌تر نمایندگی حفاظت محیط زیست آغازشد.

ایلنا: صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در استان اصفهان از ۱۸ آبان ماه در تمامی دفا‌تر نمایندگی حفاظت محیط زیست آغازشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در استان اصفهان ۶۰۰ هزار ریال بوده که در ازای رسید بانکی واریز شده به شماره حساب ۲۱۷۰۶۰۰۲۰۹۰۰۵ صادر می‌شود.
کیومرثکلانتری با اشاره به اینکه مدت اعتبارهر پروانه از تاریخ صدور تا پایان فصل شکار است ادامه داد: پروانه عادی شکار پرندگان وحشی استان اصفهان، تنها در محدوده شکارگاه‌های آزاد استان دارای اعتبار است و دارندگان پروانه عادی شکار پرنده فقط مجاز هستند در فصل شکار دو روز در هفته(چهارشنبه و جمعه) و در هر مسافرت شکار حداکثر چهار قطعه از پرندگان غیرحمایت شده آبزی و خشکی زی را شکار نمایند.
وی ادامه داد: پروانه شکار پرنده غیرقابل انتقال به غیر بوده و تنها فردی که پروانه به نامش صادر شده مجاز به شکار است.
کلانتری اظهار داشت: صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در ادارات و دفا‌تر نمایندگی حفاظت محیط زیست کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نائین، شهرضا، سمیرم، دهاقان، شاهین شهر و می‌مه، نجف آباد، گلپایگان، فریدن و خوانسار نیز انجام می‌گیرد.
وی افزود: بر اساس قوانین حفاظت از تنوع زیستی ممنوعیت صید و شکار تمامی انواع پرندگان شکاری، و پرندگان حمایت شده از جمله پلیکان سفید، فلامینگو، درنا‌ها، قو‌ها، حواصیل‌ها، لک لک‌ها، غواص‌ها، باکلان مارگردن، غاز پیشانی سفید، غاز پیشانی سفید کوچک، غاز پازرد، اردک تاج دار، اردک مرمری، اردک چشم طلایی، اردک سرسیاه، اردک دم دراز، مرگوس‌ها، اسکوتر‌ها، خروس کولی دشتی، بوتیمار کوچک، هوبره، زنگوله بال، کبک دری، دراج، جیرفتی، قرقاول، کاکایی دودی، کاکایی چشم سفید، یلوه حنایی، می‌نا، دارکوب سبز راه راه، کوکوی خالدار، پرستو، بلبل و سار صورتی محرز بوده و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز