خبرگزاری کار ایران

در همایش آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی در اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

بازنگری سیاست های اقتصادی کشور در حوزه برند یک امر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۶

همایش آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی با حضور کارشناسان برجسته حوزه برند و فعالان اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

ایلنا: همایش آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی با حضور کار‌شناسان برجسته حوزه برند و فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این همایش، رییس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی اصفهان با اظهار تاسف ازاینکه ایران در بین یکصد برند جهان هیچ جایگاهی ندارد افزود: تنها در یکصد برند منطقه خاورمیانه برند ایران خودرو به دلیل تولید بالا حضور دارد.
محمدرضا رجالی با شاره به اینکه شرکت‌های ایرانی در برند سازی و توسعه برند با چالش‌های جدی روبرو هستند ادامه داد: یکی از موانع توسعه برند همین سقف گذاری هزینه‌ها ست زیرا بنگاههای اقتصادی باید در عرصه رقابت جهانی هزینه‌هایی فرا‌تر ازهزینه‌های جاری داشته باشند.
وی با انتقاد ازسقف گذاری سازمان امور مالیاتی برای تبلیغات شرکت‌ها در راستای برند سازی گفت: اینکه ایران در عرصه جهانی برندی معتبر ندارد باید در سیاست‌های اقتصادی بازنگری شود.
رجالی جنگ کشور‌ها را برای تصاحب بازارهای جهانی را در حوزه برند‌ها برشمرد و گفت: در حال حاضر کمیسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان در راستای آموزش برندسازی به اعضای خود اقدام به برگزاری کارگاه برندسازی برای شرکت‌های فولادسازی کرده است.
وی از برگزاری این دوره برای سایر بخش‌های از جمله صنایع غذایی خبر داد و گفت: بر اساس مدل و الگوهای علمی و کاربردی برندسازی، مدلی از سوی کمیسیون برند اتاق اصفهان طراحی و در اختیار اعضای اتاق قرار می‌گیرد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تقویت برند شهری را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون برشمرد و گفت: بررسی برند شهری ۱۵ شهر مطرح دنیا در راستای تقویت گردشگری و جذب سرمایه گذاران از دیگر فعالیت‌های کمیسیون در این راستا بوده است.
وی تدوین سند راهبردی برند شهری اصفهان و اجرای راهبردهای حوزه گردشگری آن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تدوین و اجرای سند برند(به صورت Work shop) در شرکت‌های مختلف، نشر و چاپ تجربیات، متدولوژی و مفاهیم مرتبط با برند شهری و برند سازی در صنعت جهت الگو برداری و استفاده در اتاق بازرگانی ایران و برگزاری نشست با نمایندگان مجلس، شورای شهر و دیگر نهاد‌های تصمیم ساز دولتی جهت تنظیم و تصویب قوانین مرتبط با حوزه برند را چهار هدف کمیسیون برند اتاق اصفهان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز