خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ذوب آهن در همایش مدیران پدافند غیرعامل استان اصفهان مطرح کرد:

شرایط ذوب آهن اصفهان برای افزایش تولید و شکوفایی بیشتر فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۹

در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای شرکت ذوب آهن اصفهان سود ایجاد شده که با کسر مالیات ۲۰۱ میلیارد سود خالص می باشد ومطمئنا در شش ماهه دوم وضعیت بهتر خواهد بود.

ایلنا: مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در همایش بزرگ مدیران و رابطین پدافند غیر عامل استان اصفهان گفت: یکی از شاخص‌های پدافند غیر عامل مباحثاقتصادی است که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات و رهنمود‌هایشان نسبت به آن تاکید زیادی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اردشیر سعد محمدی با اشاره به سیاست‌های استعماری کشورهای صنعتی گفت: مباحثاقتصادی یکی از راه‌های مهم تسلط بر جهان و تفکر انسانی است و نمونه‌های آن در گوشه وکنار جهان خصوصا در طول انقلاب اسلامی که بر علیه کشور ما اعمال شده را بخوبی مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر تحریم‌های اقتصادی فعلی نیزیکی از ابزارهای هجوم دشمن است که ما همه بعنوان سربازان آقا امام زمان(عج) در خط اول جبهه صنعت باید با تعهد اخلاقی وبا همت وعشق توانمندیهای اقتصادی وصنعتی خودمان را به نتیجه برسانیم.

سعد محمدی، تولید را یکی از ساختارهای مهم اقتصادی در این زمینه ذکر کرد وگفت: همهٔ ما وظیفه داریم در این رابطه درست عمل کنیم.

وی ضمن تشریح موفقیت‌های اخیر ذوب آهن در عرصه‌های مختلف از جمله صادر کننده نمونه کشور، استاندارد بر‌تر محصولات، رکوردهای تولیدی و روابط عمومی بر‌تر، گفت: در طی شش ماهه اول سال جاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای ذوب آهن سود ایجاد شده که با کسر مالیات ۲۰۱ میلیارد سود خالص می‌باشد ومطمئنا در شش ماهه دوم وضعیت بهتر خواهد بود.

وی افزایش نرخ سود سهام ذوب آهن در چهار ماه قبل را از ۲۸۴ تومان به ۳۸۰ تومان در شرایط فعلی یادآور شد و با اشاره به برخی مشکلات موجود در فروش ورکود حاکم بر بازار گفت: همه باید بدانیم در حال حاضر شرایط سخت است ودراین شرایط باید سخت بایستی با تلاش توانمندیهای خود را نشان دهیم.

وی تصریح نمود: خوشبختانه سخت کوشان ذوب آهن در همه سطوح و رده‌ها، نشان دادند که با عشق وهمدلی وهمت می‌توان برای رشد وشکوفایی این بخش مهم صنعت واقتصاد کشور تلاش نمود واین خودحرکتی مهم در جهت پدافند غیر عامل بحساب می‌آید.

سعد محمدی درپایان ازهمت وتلاش کلیه همکاران که درجهت رشد وشکوفایی ذوب آهن تلاش می‌کنند، قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز