خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتبال اصحاب رسانه اصفهان برگزار شد:

ایمنا به مقام قهرمانی رسید/ پایگاه خبری ایراسین دوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۰۷

مسابقات فوتبال اصحاب رسانه استان اصفهان جام زنده‌یاد محمد پاکروان با قهرمانی خبرگزاری ایمنا پایان یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسابقات فوتبال (چمن مصنوعی) اصحاب رسانه استان اصفهان جام زنده‌یاد محمد پاکروان با برگزاری دیدار رده بندی و فینال در مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان به پایان رسید.

دیدار رده بندی تیم صداو سیمای ب با نتیجه 4 بر 2 صداو سیمای الف را شکست داد و به مقام سومی رسید .برای تیم صداو سیمای ب، حسن معتمدی، داود جهانبخش، عباس میرعظیمی و امیر شاهقلی موفق به گلزنی شدند و گلهای تیم صداو سیمای الف توسط سعید حاجاتی و محمد بیگی به ثمر رسید.

دیدار فینال بین تیم‌های خبرگزاری ایمنا و پایگاه خبری ایراسین برگزار شد که این بازی در وقت معمول با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید و در ضربات پنالتی خبرگزاری ایمنا 3 بر 2 پیروز شد. گل‌های ایمنا را سید عرفان غروی به ثمر رساند و 2 گل ایراسین توسط شهرام سلطانی به ثمر رسید.

مسابقات فوتبال (چمن مصنوعی) اصحاب رسانه استان اصفهان جام زنده‌یاد محمد پاکروان با حضور 8 تیم برگزار شد که جوائز این رقابت‌ها توسط باشگاه گیتی پسند، باشگاه آرنا و باشگاه ذوب آهن اهداء شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری هیات فوتبال، هیات پزشکی ورزشی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان این رقابت‌ها را برگزار نمود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز