خبرگزاری کار ایران

رضا صادقی میهمان شهر گنبدهای فیروزه‌ای می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۱

مجتمع فرهنگی هنری استاد محمد فرشچیان درروزهای ۳ و ۴ آبان ماه میزبان اجرای VIP کنسرت رضا صادقی خواهد بود.

ایلنا: مجتمع فرهنگی هنری استاد محمد فرشچیان درروزهای ۳ و ۴ آبان ماه میزبان اجرای VIP کنسرت رضا صادقی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرمجتمع فرشچیان با اعلام این خبرادامه داد: این برنامه که پس از گذشت ۴ سال از آخرین حضور رضا صادقی هنرمند خوش نام و خوش آوازه عالم موسیقی در اصفهان برگزار خواهد شد بی‌شک یکی از برنامه‌های بی‌نظیر این هنرمند لقب خواهد گرفت.

حمید کشاورز راد با اشاره به اینکه این کنسرت نخستین اجرای موسوم به VIP کنسرت در اصفهان خواهد بود، افزود: ‌بدلیل فشردگی چندین برنامه در این روز‌ها هنرمندو خواننده این برنامه تصمیم گرفت به علاقمندان‌اش هدیه‌ای بدهد تحت عنوان VIP کنسرت تا بدین ترتیب از کسانی که او را در این سری از برنامه‌ها انتخاب کرده‌اند تقدیر و تشکر کرده باشد.

وی در تشریح زمان و مکان این برنامه بیان داشت: ‌ VIP کنسرت رضا صادقی طی دو روز و در دو سانس در مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان اجرا خواهد شد.

گفتنی است در VIP کنسرت آبان ماه رضا صادقی قطعات مشهور و مطرح این هنرمند با شیوه ایی جدید اجرا خواهد شد که برخی از این ترانه‌ها مشکی، واسه دنیا، دلم برات می‌سوزه، خدا را چه دیدی و… خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز