خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد:

پزشکان بخشی از زمان کاری خود را به ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان اختصاص دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۹

رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این دیدار احمد خسروی رییس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر حفظ جایگاه تخصصی این سازمان در بین پزشکان و مردم گفت: این سازمان باید از طرق مختلف بطور دائم جایگاه و شأن اخلاق حرفه‌ای پزشکان و سوگندی که یاد کرده‌اند را به ایشان یادآوری کند تا مبادا گذر زمان و مسایل دیگر باعثفراموشی آن شود. و این مهم می‌تواند اقدام مؤثر و مهمی در جهت پیشگیری از برخی تخلفات اجتماعی در این حوزه باشد.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی دو وظیفه مهم بر دوش دارد: اول صیانت ودفاع از جایگاه وحقوق پزشکان و دوم صیانت و استیفای حقوق مردم که ولی نعمتان ما هستند و همه ما به برکت وجود این مردم به جایگاههای فعلیمان رسیده‌ایم که اگر چنین نباشد قطعاً اجرای عدالت به معنای واقعی محقق نخواهد شد.

رییس کل دادگستری استان همچنین تصریح کرد: اگر با چنین انگیزه و هدفی خدمت شد مردم و اطباء به احساس واقعی دست خواهند یافت که این سازمان را امین برای طرح مشکلات دعاویشان خواهند دانست و هنر شما حفظ و تقویت این رویکرد دو طرفه است.

خسروی در پایان خاطر نشان ساخت: قطعاً پزشکان شریف اعمال و حرکات خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه فعالیت تخصصی خود برای مردم و افراد بی‌بضاعت و محتاج در برنامه‌هایشان دارند، اما پیشنهاد می‌شود با اختصاص کلینیک یا محلی خاص، ایامی در ماه بصورت رسمی به این مهم اختصاص داده شود تا هم اطباء از اجر وثواب دنیوی و اخروی آن بیش از پیش بهره‌مند شوند و هم رضایتمندی بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز