خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد:

همکاری اتاق بازرگانی و شورای شهر اصفهان توسعه اقتصاد شهر را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۰

واگذاری و برون سپاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی گامی مهم در رسیدن به توسعه پایدار شهر است.

ایلنا: رئیس شورای شهر اصفهان در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی با اعضای شورای شهر اصفهان گفت: اتاق و شورا می‌توانند با هماهنگی بیشتر زمینه حضور بخش خصوصی در توسعه اقتصاد شهر را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی حضور اتاق در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر و هم‌افزایی بخش عمومی و بخش خصوصی را سبب چند بعدی شدن تصمیمات شهری عنوان کرد و افزود: هر کجا بخش خصوصی وارد موضوعی می‌شود موفقیت نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به فضای مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان گفت: چنانچه بتوانیم فرهنگ و مذهب خود را به گردشگران خارجی به بهترین شکل ارائه کنیم نگرانی بخشی از جامعه به خاطر حضور گردشگران خارجی با فرهنگ‌های مختلف برطرف می‌شود.

رئیس شورای شهر اصفهان؛ تصویب قوانین را ده درصد انجام یک پروژه دانست و گفت: ۹۰ درصد موفقیت یک پروژه به پیگیری است و پارلمان شهر و بخش خصوصی می‌توانند با پیگیری مداوم صنعت گردشگری شهر را متحول سازند.

امینی با اشاره به عقب ماندن شهر اصفهان نسبت به برخی از شهرهای توسعه یافته در موضوع گردشگری افزود: چون عقب هستیم باید سریع‌تر حرکت کنیم زیرا سایر شهر‌ها منتظر رسیدن ما نمی‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: از قشری نگری و سهم خواهی هر بخش در توسعه صنعت گردشگری باید پرهیز کرد زیرا سهم خواهی باعثکند حرکت کردن شهر در مسیر توسعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز