خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد:

اصناف و بازاریان اصفهان نقش‌های بسیار بزرگی در تاریخ کشور ایفا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش «پلیس، اصناف و امنیت» با بیان اینکه تدین، هوشیاری، پشتیبانی از نظام و بصیرت اصناف و بازار استان زبانزد است گفت: پلیس اصفهان خود را ملزم به صیانت از اصناف و بازار می‌داند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش «پلیس، اصناف و امنیت» با بیان اینکه تدین، هوشیاری، پشتیبانی از نظام و بصیرت اصناف و بازار استان زبانزد است گفت: پلیس اصفهان خود را ملزم به صیانت از اصناف و بازار می‌داند. سردار «عبدالرضا آقاخانی» در این همایش که در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی استان اصفهان برگزار شد گفت: اصناف و بازاریان اصفهان نقش‌های بسیار بزرگی در تاریخ کشور ایفا کرده‌اند که از آنجمله می‌توان به نقش صنوف در هدایت و سازماندهی مبارزات علیه رژیم ستمشاهی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: اصناف استان پس از پیروزی انقلاب هم در هشت سال دفاع مقدس نقش بزرگی را ایفا کردند و امروز هم در جبهه جنگ نرم و جنگ اقتصادی با تدین، هوشیاری و بصیرت خود به عنوان لشکر موافق نظام از پلیس و نهادهای مسئول کشور پشتیبانی می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۱۰۰ اتحادیه صنفی در کلانشهر اصفهان گفت: خوشبختانه حتی یک مورد از تخلف و جرمی از طرف این اتحادیه به پلیس گزارش نشده که این نشان دهنده وجود تقوا، تدین و ایمان بالای بازاریان و مسئولان اتحادیه‌ها است.

وی افزود: پلیس خود را ملزم به حفظ موقعیت بازاریان متدین و حامی نظام و صیانت از اتحادیه‌های صنوف استان می‌داند تا هیچ گونه خللی در کار آن‌ها پیش نیاید و هیچ مورد تخلفی در زمینه کاری آن‌ها ایجاد نشود.

این مقام مسئول با اشاره به پلمب‌ها و برخورد‌های صورت گرفته با برخی از واحدهای صنفی متخلف در سطح استان طی یکسال گذشته این گونه برخورد را در راستای صیانت از حفظ موقعیت، اعتبار و سلامت اتحادیه‌های اصناف عنوان کرد و گفت: همکاری اتحادیه‌های صنوف با پلیس طی یکسال گذشته بی‌نظیر بوده و من به همکاری آن‌ها با پلیس نمره ۲۰ می‌دهم.

سردار آقاخانی در ادامه به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «اقتدار پلیس در سایه: مردم داری، قانون مداری و روز آمدی» اشاره کرد و اظهار داشت: مردم داری وجامعه محوری پلیس یعنی اینکه نیروی انتظامی امروز خود را نوکر و خدمت گذار مردم می‌داند و این ویژگی در پلیس هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان حفظ وحدت، صمیمیت و حس همکاری و همراهی بین اقشار مختلف مردم از جمله پلیس و اصناف را پیام شهدا عنوان کرد وبیان داشت: اگر امروز پلیس اصفهان موفق به کشف ۸۵ دصد جرایم شده و پلیس فتا و آگاهی این استان رتبه اول را در کشور احراز کرده و کشفیات مواد مخدر ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است نشان دهنده همراهی و پشتیبانی مسئولان و مردم با مجموعه پلیس است که این روحیه باید در مجموعه اتحادیه‌های اصناف هم حفظ شود.

پیش از سخنان سردار آقاخانی، «عباس علی بصیرت»، رییس مجمع امور صنفی استان اصفهان نیز در سخنان کوتاهی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی به بشر است و امروز ما به برکت خون شهدا و جانفشانی و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی کشور از این نعمت بزرگ برخوردار هستیم.

وی به جنگ‌های منطقه در عراق، افغانستان و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر امروز ما در امنیت کامل به سر می‌بریم و می‌توانیم با آرامش کامل به کسب و کار خود بپردازیم این امنیت مرهون زحمات و فداکاری‌های نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی در کشور است.

بصیرت تاکید کرد: همانطور که پلیس در جبهه امنیت مشغول به کار است اصناف و بازاریان هم در جبهه اقتصادی فعالیت می‌کنند و همکاری این دو نهاد با هم قطعاً به امنیت و ثبات و ارامش بیشتر کشور و رضایت خاطر مردم خواهد انجامید و این تعامل وهمکاری باید حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز