خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان در صبحگاه و مانور مشترک نیروهای مسلح عنوان کرد:

تکریم شهروندان و مردم‌سالاری از موضوعات محوری ناجاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۳

صبح امروز صبحگاه و مانور مشترک نیروهای مسلح با شرکت ۴۰ یگان از نیروهای سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان شهید بهشتی اصفهان برگزار شد دراین رژه یگان از نیروهای مسلح استان اصفهان اعم از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی اقدام به برگزاری مانور مشترک نمودند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم صبحگاه و مانور مشترک نیروهای مسلح که در اولین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد بابیان اینکه پلیس حاکم مردم نیست بلکه خادم و پشتیبان آن‌ها در همه عرصه‌هاست افزود: هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی در راستای افزایش و خدمت رسانی به مردم و حضور در اماکن عمومی هم‌چون مساجد، محلات، مدارس، دانشگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان سردار عبدالرضا آقاخانی؛ تکریم مردم و مردم‌سالاری را یکی از موضوعات محوری ناجا عنوان کرد گفت: برقراری نظم به معنای واقعی تنها به واسطه مشارکت با مردم تامین می‌شود.
وی با اشاره به شعار «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» که به عنوان شعار امسال هفته نیروی انتظامی انتخاب شده است، گفت: فرمانده ناجا هر ساله با توجه به این مهم و همچنین متناسب با شرایط کشور شعار هفته نیروی انتظامی را انتخاب می‌کنند.
آقاخانی گفت: تلاش پلیس در ماموریت‌های نیروی انتظامی سال‌جاری براساس سه عنصر مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی صورت می‌گیرد.
وی افزایش ۶۴ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۱۵ درصدی کشفیات سرقت‌ها، افزایش ۳۷ درصدی دستگیری سارقان و کاهش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی را از افتخارات پلیس این استان برشمرد.

در این مانور که در حضور استاندار اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان، فرماندار اصفهان و جمع کثیری از مسوولان نظامی و انتظامی و مدیران برخی از دستگاه‌ها برگزار شد، یگان‌ ویژه پلیس ناجا نیز اقدام به اجرای حرکات نمایشی و رهایی گروگان نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز