خبرگزاری کار ایران

در کلیه استان‌ها صورت می‌گیرد:

بیمه طرح‌های ملی زراعت چوب / اصفهان اولین استان برای استفاده فاضلاب و کشت صنوبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۳

صندوق بیمه کشاورزی آمادگی خود را جهت پروژه‌های زراعت چوب در کلیه استان‌ها با لحاظ سقف بیمه زراعت چوب به منظور کاهش تأثیرات خطرهای احتمالی و جبران خسارات وارده اعلام کرده است.

ایلنا: رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: صندوق بیمه کشاورزی آمادگی خود را جهت پروژه‌های زراعت چوب درکلیه استان‌ها با لحاظ سقف بیمه زراعت چوب به منظور کاهش تأثیرات خطر‌های احتمالی وجبران خسارات وارده اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ علیرضا شاه محمدی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی برای بیمه طرح ملی زراعت چوب در استان اصفهان افزود: در استان اصفهان ۱۴۰۹ هکتار طرح زراعت چوب با مشارکت ۸۴۶ نفر در اراضی شخصی ومخصوصاً ایستگاههای تصفیه خانه فاضلاب استان اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۸ تا کنون سطحی معادل ۵۸ هکتار با استفاده از پساب فاضلاب در ایستگاههای تصفیه خانه فاضلاب، صنوبرکاری شده است ادامه داد: انتظار می‌رود درزمان بهره برداری از طرحهای زراعت چوب استان بیش از ۳۸۰ هزار متر مکعب چوب به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال تولید شود.

وی بیان داشت: استان اصفهان اولین استان در کشور است که در جهت استفاده بهینه از منابع پساب فاضلاب اقدام به کشت صنوبر نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز