خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان اعلام کرد:

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز استقرار سیستم مدیریت کیفیت در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۶

شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یک شرکت پیشتاز از سال ۸۳ استقرارسیستم مدیریت کیفیت را در دستور کار قرار داد و توانست در این خصوص گواهی نامه‌های متعددی را در کشور کسب کند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه وقتی ادعا می‌کنیم در توزیع گاز در جایگاه نخست هستیم باید در بحثکیفیت نیز در بازار رقابت حرفی برای گفتن داشته باشیم گفت: روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان توزیع می‌شود که این امر با تلاش‌های تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت گاز به عنوان اهرم‌های اجرایی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید مومنی با بیان اینکه در حال حاضر در خصوص تعداد گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها در رتبه اول کشور قرار داریم و توانسته‌ایم ۱۰۲ شهر و یک هزار و ۳۳۷ روستا را تحت پوشش قرار دهیم ادامه داد: شرکت گاز استان اصفهان از نظر میزان مصرف گاز در رتبه دوم قرار دارد.

وی اظهار داشت: روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز معادل ۱۶میلیارد متر مکعب در سال، گاز طبیعی در سطح استان توزیع می‌شود که ۴۵درصد آن به مصرف صنایع عمده می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به آمار اخیر سازمان مدیریت استان مبنی بر اختصاص ۵/۶۷ درصد از انرژی مردم به گاز طبیعی اشاره کرد و ادامه داد: اکثر مردم فکر می‌کنند سهم برق در سبد انرژی بیش از سایر حامل‌های انرژی است، در صورتی که تنها ۷ درصد ازسبد انرژی مردم سطح استان را برق تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: زمانی که بیشترین انرژی مردم به گاز اختصاص دارد ضروری است که در بسیاری از شاخص‌های خدماتی جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز