خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر خبر داد:

بهبود وضعیت صنایع ریسندگی و بافندگی در خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۲۶

امسال بازار نسبت به قبل رکود کمتری دارد با این وجود، مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی همچنان وجود دارد که با رفع آن می‌توان تولید را تا حد زیادی افزایش داد.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی‌شهر از بهبود وضعیت صنایع ریسندگی و بافندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: به علت گران شدن نرخ ارز و کاهش واردات این صنعت در مقطعی دچار مشکل شده بود که خوشبختانه به روال عادی خود بازگشته است.

محمدتقی ترابی فر در گفتگو یا خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه تولیدات واحدهای صنایع ریسندگی و بافندگی خمینی شهر به کشور‌های عراق و ترکیه صادر می‌شود ادامه داد: امسال بازار نسبت به قبل رکود کمتری دارد با این وجود، مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی همچنان وجود دارد که با رفع آن می‌توان تولید را تا حد زیادی افزایش داد.

وی همکاری و تعامل بیشتر ادارات دولتی با بخش خصوصی و تولیدکنندگان را از خواسته‌های صنعتگران از دولت یازدهم عنوان کرد که می‌تواند امکان تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را فراهم کند.

ترابی فر، با مطلوب ارزیابی کردن زیرساخت‌های موجود در شهرک صنعتی خمینی شهرگفت: شرکت شهرک‌ها در این زمینه تلاش‌های مثبتی داشته است اما متاسفانه بریدگی جاده کمربندی نجف آباد - خمینی شهرمشکلات فراوانی را برای صنعتگران بوجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مشکل صنایع این شهرستان بریدگی جاده کمربندی نجف آباد - خمینی شهراست افزود: از ۲ سال پیش قرار بود پلی برای رفع این مشکل احداثشود که همچنان نیمه کاره مانده است.

وی با اعلام اینکه بریدگی اینجاده، شهرک صنعتی خمینی شهر را قفل کرده است، گفت: وضعیت نامناسب اینجاده برای صنعتگران خطراتی را به دنبال دارد. مثلا خیابان کشی انجام شده است و برق رسانی و مسیریابی برای انتقال آب در حال انجام است.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی هم همکاری خوبی داشته است و زمین‌هایی را برای گسترش این صنایع آماده واگذاری دارد.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و ساز واحدهای تولیدی جدید نسبت به سال قبل بهبود یافته است، اظهار کرد: صنایعی غیرآلاینده مانند لوازم خانگی می‌توانند در این شهرستان احداثشوند.

گفتگو: زهرا نصیری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز