خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه پاسداران درسفر یکروزه خود به اصفهان تاکید کرد:

احداث۳۰۰ سالن ورزشی توسط سپاه در اصفهان قابل توجه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۰

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است و بسیجیان پاسداران واقعی انقلاب هستند و راه بسیجی، تفکر، زیست و مجاهدت بسیجی همراه راه انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی کاربرد گسترده دارد.

ایلنا: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امنیت انقلاب اسلامی امروز در اوج خود قرار دارد گفت: اکثریت مردم ما مسیر حمایت از اسلام و نظام اسلامی را انتخاب کرده‌اند و از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد علی جعفری افزود: امیدواریم بتوانیم با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب قدردان این همه ایثارگری و فداکاری باشیم زیرا امنیت انقلاب اسلامی امروز در اوج خود قرار دارد و اکثریت مردم ما مسیر حمایت از اسلام و نظام اسلامی را انتخاب کرده‌اند و از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق ایرانیان از این روحیه برخوردار هستند، افزود: توفیقاتی هم که نظام جمهوری اسلامی درعرصه‌های مختلف کسب کرده مدیون همین نگاه است که امیدواریم این نگاه در رویکرد مسئولان و مدیران روز به روز عمیق‌تر و وسیع‌تر شود.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و پایداری و استقامت خانواده ایثارگران و شهیدان، انقلاب اسلامی در وضعیت خوبی قرار دارد و امروز امنیت انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد و این در حالی است که دشمنان ایران اسلامی برای مخدوش کردن امنیت و ایجاد مشکلات امنیتی برنامه‌ها و نقشه‌های شومی کشیدند که به لطف خدا در هیچ بخشی موفقیتی حاصل نکردند.

وی ضمن تقدیراز فعالیت‌های فرمانده و اعضای سپاه صاحب‌الزمان(عج) در اصفهان بیان داشت: برنامه‌های ورزشی بسیج اهمیت زیادی دارد و این مهم در اصفهان به خوبی اجرا شده است. و سازمان بسیج ساخت دو هزار سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده که احداث۳۰۰ سالن ورزشی سهم سپاه اصفهان برای راحتی و رفاه مردم در این رابطه قابل توجه است.

وی با بیان اسنکه سهم ساخت سوله های ورزشی در اصفهان ۲۰۰ سوله بود که سپاه اصفهان با ساخت ۱۰۰ سوله در این زمینه بیشتر از تعهد خود عمل کرد گفت: امیدواریم با بهر ه برداری از این سوله ها کانون های ورزشی و فرهنگی در محلات به خوبی شکل گیرد تا روحیه نشاط در بین بسیج نیز بیشتر افزایش یابد.

وی اظهار داشت: نواقصی در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که با همت مسئولان و مردم در سال حماسه سیاسی برطرف خواهد شد، چرا که اکثریت مردم ما مسیر حمایت از اسلام و نظام اسلامی را انتخاب کردند و از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند.

جعفری گفت: بسیج در این زمینه نقش موثری دارد و مسئولان و مردمی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند بدانند بسیج ارزش پایدار این مملکت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: باید بسترهای فرهنگی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی بسیج را فراهم کنیم و برای این مهم همت همه جانبه لازم است تا برنامه‌های بسیج و پایگاه‌های فرهنگی بسیج به کانون‌های ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی مبدل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز