خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات دولت صورت گرفت؛

زرگرپور بر صندلی استاندار اصفهان نشست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۰

در جلسهٔ هیات دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد رسول زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان منصوب شد.

ایلنا: در جلسهٔ هیات دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد رسول زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، هیات وزیران عصر یکشنبه ۳۱ شهریور ماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل جلسه داد. که در این جلسه آقایان رسول زرگرپور، سیدطاهر طاهری، سیدموسی خادمی و هوشنگ بازوند به ترتیب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و سید محمد پژمان به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین شدند.

گفتنی‌ست، سوابق کاری زرگرپور به شرح زیر است:

رسول زرگرپور، ۵۹ ساله و دارای فوق لیسانس راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و دارای دکترای رشته مدیریت استراتژیک در دانشگاه عالی دفاع ملی است.

وی در سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۴ مسوول جهاد سازندگی و مسوول پشتیبانی جنگ استان اصفهان و در سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ نیز به عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت جهاد سازندگی مشغول به فعالیت بوده است.

در کارنامه زرگرپور مسوولیت‌هایی چون معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ و معاون امور آب وزارت نیرو در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به چشم می‌خورد.

وی در مهرماه سال ۸۴ از سوی وزیر نیروی وقت به عنوان معاون وزیر نیرو در امور آب انتخاب شده بود.

آخرین مسوولیت وی قبل از تصدی معاونت امور آب وزارت نیرو عضویت در هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت مپنا بوده است.

در مجموع، مسوولیت ستاد جهاد سازندگی شهرستان سمیرم اصفهان، مسوول کمیته عمران جهاد سازندگی استان اصفهان، مسوول جهاد سازندگی استان اصفهان، معاون برنامه ریزی وزارت جهاد سازندگی، معاون امور عمرانی وزارت کشور، قائم مقام شورای اسلامی شهر تهران، ریاست ستاد حوادثغیر مترقبه کشور، ریاست شورای عالی حمل و نقل و ترافیک کشور، معاون امور آب وزارت نیرو، رییس کمیته ملی سدهای بزرگ کشور، رییس کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مشاور وزیر نیرو و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت پژوهش‌های نیروگاهی ایران، عضویت در شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای‌عالی بانک‌ها، عضویت در ستاد طرح‌های مهم انقلاب، عضویت در ستاد بسیج اقتصادی، عضویت در کمیسیون شورای اقتصاد، عضویت در شورای عالی ترابری کشور، عضویت در شورای برنامه ریزی مسکن و شهرسازی در برنامه دوم توسعه و عضویت در شورای عالی اقیانوس‌شناسی، در کارنامه کاری زرگرپور به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز