خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور خبر داد:

سامانه سند پیشران توسعه استان فارس بزودی رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۲۵۵

معاون وزیر کشور گفت: به زودی با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور ، سامانه سند پیشران توسعه استان فارس در شیراز رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، “بابک دین پرست” عصر امروز در حاشیه بازدید از صنایع مستقر در این منطقه افزود: با هدف تنظیم سند پیشران توسعه استان فارس تعداد زیادی پروژه های در دست احداث در این استان  مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند و ضمن احصاء مشکلات و تنگناهای فرارو برای برون رفت از این چالش ها با مدیریت وزیر کشور  همراستا برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی چاره اندیشی می شود.

وی ادامه داد:ظرفیت های موجود در استان فارس زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت های اقتصادی را فراهم کرده است که با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کار آمد این استان می تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.

معاون وزیر کشور با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح کشور و استان فارس تصریح کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آنها  منوط به  اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات  اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می شود.

دین پرست افزود: برغم همه فشارهای استکبار با همدلی و وحدت و  تکیه بر داشته ها و ظرفیت های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استانهای مختلف کشور مرتفع می شود.

وی از انجام سفر رحمانی فضلی وزیر کشور  به شیراز  در آینده نزدیک برای رونمایی از سامانه سند پیشران توسعه استان فارس که از آن به عنوان سامانه ای پویا و هوشمند یاد کرد، خبر داد.

بر پایه این گزارش معاون وزیر کشور ضمن حضور در مجتمع آلومینیوم جنوب در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این کارخانه بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز