خبرگزاری کار ایران

لاهوتی‌اشکوری در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد؛

مبادله حدود 800 توافق بین سازمان توسعه صنعتی ایران و کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۹۶

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران گفت : بر اساس تفاهم‌نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی، حدود 226 نشست برگزار و حدود 800 توافق مبادله شده است.

طهمورث لاهوتی‌اشکوری در حاشیه نخستین رویداد ملی به هم رسانی فناوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: این رویداد ملی در راستای نفوذ و رسوخ فناوری در واحدهای صنعتی و توانمندسازی واحدها در جهت افزایش میزان رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی و خارجی به همت سازمان توسعه صنعتی و فناوری محور بنگاه‌های کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین یک برگزار شده است.

وی افزود: در این رویداد 70 واحد صنعتی و 80 فناور از بخش‌ها و حوزه‌های مختلف وزارت علوم، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی که قبلا توانسته بودند به فناوری دست یابند، حضور داشته‌اند.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در این رویداد ملی به هم‌رسانی فناوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط 13 استان شرکت کرده‌اند که 15 مشاور و کارگزار واحدهای صنعتی را برای رفع نیاز فناورانه بر اساس استانداردهای مربوطه همراهی کنند.

لاهوتی‌اشکوری اضافه کرد: در این رویداد، واحدهای صنعتی در صورت رسیدن به توافق اولیه، با فناوران اقدام به مبادله توافق اولیه کرده و برای همکاری مشترک ادامه راه می‌دهند و در صورت رسیدن به نتیجه‌ نهایی اقدام به عقد قرارداد و رفع نیاز فناورانه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از عقد قرارداد واحدهای صنعتی و فناوران، مبادلات مالی برای رفع نیاز فناورانه رخ خواهد داد.

این مسئول تصریح کرد: طی سال 96 و 97، هفت نشست بین ایران و کره جنوبی برگزار شده و بر اساس تفاهم نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی حدود 226 نشست برگزار شد و حدود 800 توافق مبادله شده است.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم نشست‌های مشابهی در آینده در سطح ملی و حتی بنگاه‌های ارزیابی شده‌ای که در گذشته انجام دادیم، بتوانیم میزان توانمندسازی که مدنظر سازمان صنایع کوچک برای واحدهای کوچک و متوسط هستیم را ارتقا داده و توسعه بازارهای واحدهای صنعتی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز