خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق لرستان:

هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین برق مسکن مهر در سراسر استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۱۲

مدیرعامل برق لرستان گفت: تأمین برق مسکن مهر سراسر استان همواره در اولویت کاری شرکت توزیع برق استان لرستان بوده است.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان؛ فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران  با اشاره به روشنایی معابر مسکن مهر بروجرد، اظهار داشت: برای تأمین برق مسکن مهر در سراسر استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در چند سال گذشته این امر کاملأ مصداق پیدا کرده و تأمین برق مسکن مهر سراسر استان همواره در اولویت کاری شرکت توزیع برق استان لرستان بوده و خوشبختانه در این زمینه از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات بوده ایم.

وی  افزود: یکی از پروژه های اخیر ما تأمین روشنایی معابر مسکن مهر شهرستان بروجرد بود که با صرف هزینه ای بالغ بر 650 میلیون تومان تکمیل و امروز در دومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

خودنیا تصریح کرد: برای تأمین روشنایی معابر این پروژه 7150 متر شبکه فشار ضعیف احداث و 230 پایه بتونی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل برق لرستان  با بیان اینکه  این پروژه به نمایندگی از ۸ پروژه در شهرستان بروجرد انتخاب شده بود ،خاطر نشان کرد:  برای اجرای ۸ پروژه شهرستان بروجرد مبلغ ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است که تماما از محل بودجه های جاری شرکت هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز