خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان سمن‌های ۱۱ استان کشور؛

همایش ملی- منطقه‌ای«جوانان امیدوار، انقلاب ماندگار» در لامرد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۷۷

همایش ملی- منطقه‌ای «جوانان امیدوار، انقلاب ماندگار» با حضور جوانان کارآفرین و سازمان‌های مردم نهاد برتر ۱۱ استان کشور در لامرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «حسین شبانی‌نژاد» فرماندار شهرستان لامرد در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه فجر، همایش ملی- منطقه‌ای«جوانان امیدوار، انقلاب ماندگار» با حضور جوانان کارآفرین و سازمان‌های مردم نهاد برتر ۱۱ استان کشور در لامرد برگزار می‌شود.

شبانی‌نژاد ادامه داد: این همایش با پیگیری‌های امور جوانان فرمانداری و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از روز سه شنبه (۱۶ بهمن) در لامرد آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه این همایش؛ ساعت ۱۹ چهارشنبه (۱۷ بهمن) در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار می‌شود.

فرماندار لامرد با بیان اینکه در این همایش از ۴۰ جوان کارآفرین و سازمان های مردم نهاد برتر تقدیر خواهد شد، گفت: نمایندگان سمن ها (سازمانهای مردم نهاد) و جوانان استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کرمان، یزد، گیلان و تهران در همایش حضور دارند.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز