خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان:

میراث فرهنگی بیشترین انحراف را در طرح‌های اشتغال روستایی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۶۴

رئیس دبیرخانه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بیشترین انحرافی طرح‌های اشتغال روستایی با ۳۵ درصد مربوط به میراث فرهنگی استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احسان عارفیان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان اظهارداشت: واقعیت این است که سهم شهرستان رومشکان در طرح‌های اشتغال روستایی رعایت نشده است که امیدواریم فرماندار تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

وی افزود: نکته اینکه سقف طرح‌های کشاورزی پر شده و در مراحل بعدی باید طرح‌های گردشگری و صنعت ومعدن مورد توجه قرار گیرند.

رئیس دبیرخانه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان افزود: 260 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها است که در صورت پالایش سقف شهرستانی و بخشی  باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه 780 طرح توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان مورد بازدید و نظارت  قرار گرفته است، افزود: از 22 طرح بازدید شده شهرستان رومشکان شاهد کمترین انحراف بودیم یعنی 95  درصد و نیم درصد طرح‌ها خوب اجرا شده است.

عارفیان با بیان اینکه در لرستان انحراف طرح‌ها 14 و نیم درصد بوده که نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت قابل قبولی داشته‌ایم عنوان کرد: طرح‌های پرداختی جهاد کشاورزی با 8 درصد کمترین انحراف و طرح‌های گردشگری با35 درصد بیشترین انحراف را به خود اختصاص داده‌اند همچنین طرح‌های صنعت و معدن  31 درصد انحراف داشته‌اند.

وی در مورد انحراف بانک‌ها نیز گفت: بانک توسعه تعاون 21 درصد انحراف، بانک کشاورزی 12 درصد ، صندوق کارآفرینی 10 و پست بانک نیز 14  درصد انحراف داشته است.

رئیس دبیرخانه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان تصریح کرد: در مورد شهرستان رومشکان باید دو دستگاه صنعت و معدن و گردشگری را  برای ارائه طرح‌های اشتغال روستایی ملزم کرد زیرا قانونگذار دیگر طرح‌های جهاد کشاورزی را قبول نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
سحر صارمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز