خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد:

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۰۷

رئیس‌دانشگاه لرستان گفت: پژوهشگران و فناوران برتر لرستان در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای علمی - پژوهشی تجلیل می‌شوند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پژوهش با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی آغاز شده است.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علمی با 54 غرفه، یکی از برنامه‌های هفته پژوهش است که دستاوردهای فناورانه محققان و پژوهشگران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: بسیاری از نیازهای استان لرستان می‌تواند در همین نمایشگاه‌ها شناسایی و با استفاده از آنها چالش دستگاه‌ها حل شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه کارگاه‌های پژوهشی در راستای ارتقا کمیت و کیفیت پژوهش برگزار شده است و همچنین از پژوهشگران و فناوران برتر استان در اختتامیه نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه دستاوردهایی‌ست که عمدتا در راستای چالش‌های استان است گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  این است که عمده چالش‌ها و تحقیقاتی که در استان  انجام شده در این نمایشگاه در معرض دید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که گسستی بین مراکز تحقیقاتی، علمی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی از قبل وجود داشته، برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توانند از طرح‌های محققان و پژوهشگران در راستای رفع چالش دستگاه اجرایی استفاده شود.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز