خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهزیستی مهاباد به ایلنا خبرداد:

صدور حکم بازداشت ناپدری و مادر دختربچه مهابادی

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۹۱

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد ضمن تشریح آخرین وضعیت دختربچه آزار دیده مهابادی، از انتقال این کودک به بهزیستی این شهرستان خبرداد.

مهران یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت دختر بچه 6 ساله مهابادی گفت: امروز این کودک پس از یک هفته بستری و انجام عمل جراحی در بیمارستان شهرستان مهاباد با گرفتن حکم از دادستانی به بهزیستی منتقل می‌شود.

وی افزود: این کودک تاحدودی از لحاظ روحی و روانی با مراقبت‌های کارشناسان بهزیستی شرایط بهتری پیدا کرده و از وضعیت بی اعتمادی به اطرافیان فاصله گرفته است.

یوسفی درباره وضعیت والدین این کودک گفت: دادستان حکم بازداشت ناپدری و مادر این کودک را صادر کرده است و این حکم در اسرع وقت اجرایی خواهد شد تا علت و زوایای این کودک آزاری روشن شود.

وی ادامه داد: ناپدری این کودک خود نیز دارای دختر بچه‌ای خردسال است که حضانتش به مادر بزرگش سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته دختر بچه‌ای 6 ساله به دلیل ضرب و شتم به بیمارستان شهرستان مهاباد منتقل شد. مادر این کودک اهل کرمان و ناپدری اش اهل مراغه است و در حال حاضر ساکن شهرستان مهاباد هستند و طبق گفته مادر بزرگ کودک، ناپدری‌اش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر سابقه کیفری دارد و بنا به گفته بستگان کودک، مادر این دختربچه نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز