خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان عنوان کرد:

ضرورت مستند‌سازی دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی در حوزه زنان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۶۵

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: کتاب آماری - تحلیلی دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، ناهید پرویزپور در دومین جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت و ضرورت مستند سازی دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای را به زنان ارائه داده است و مهمترین آنان احصاء جایگاه و منزلت زن اسلامی و معرفی او به‌عنوان "الگوی سوم" که هم‌طراز با ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: زنان توانستند با حضور گسترده و مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی به اثبات برسانند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه امروز شاهد رشد فزاینده حضور زنان در تمام عرصه‌ها هستیم، گفت: نیاز است کتاب آماری و تحلیلی دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و خانواده تدوین شود.

پرویزپور در ادامه افزود: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با توجه به شرح وظایف در این حوزه و مطابق با شاخص‌های اعلامی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب مستندات را جمع‌بندی و به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/
زهرا احمدی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز