خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اراک:

طرح دوچرخه‌راه اراک موجب مزاحمت شهروندان شده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۶۵

عضو شورای شهر اراک در انتقاد به ایجاد مسیر دوچرخه راه در خیابان‌های کم عرض گفت: تا زمان ایجاد زیرساخت‌های لازم از گسترش این طرح جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از اراک، پیمان رشیدی با انتقاد به نحوه ایجاد مسیر دوچرخه در برخی از خیابان‌های اراک گفت: طرح دوچرخه‌راه امروز در سطح شهر اراک بدون مطالعه و باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده و شاهدیم در خیابانی با عرض کم مسیر دوچرخه راه ایجاد شده است و خودروها کنار مسیر دوچرخه راه پارک می کنند که گاها باعث بروز تصادف شده است و معتقدم ابتدا می بایستی زیرساخت آن فراهم و سپس اقدام به ایجاد دوچرخه راه شود.

وی افزود: بهتر است تا قبل از مطالعه دقیق بر روی طرح دوچرخه راه و ایجاد هماهنگی لازم بین شهرداری و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای مردم طرح دوچرخه راه برای اراک متوقف شود.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: لازم است شهروندان بدانند چند درصد در میزان مصرف انرژی اثرگذاری دارند یعنی بدانند مصرف مشترکان مصرف خانگی و صنعتی چقدر است و صرفه جویی آنها چه اثری دارد.

وی در خصوص قطعی برق نیز گفت: فرسودگی شبکه برق که باعث اتلاف انرژی بخش زیادی از برق می شود و سوال اینجاست چرا قبل از اعمال تحریم ها رفع نشده است و چند درصد اتلاف انرژی برق بر اثر فرسودگی شبکه است؟

وی افزود: شورای شهر و شهرداری اراک در راستای فرهنگ سازی جهت مصرف بهینه انرژی برق میان شهروندان آماده همکاری است.

رشیدی در پایان گفت: اراک شهر تاریکی است و هیچگونه طرح جامع و برنامه ای برای  روشنایی شهر اراک وجود ندارد و لازم است در خصوص شهرداری و توزیع برق همکاری بیشتری داشته باشند و زمان دقیق قطعی و زمان دقیق پیک به مردم اعلام شود و اعلام شود از چه وسایلی استفاده نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز