خبرگزاری کار ایران

با سفر وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی به همدان انجام شد؛

بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی رزن

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۶۵

همزمان با سفر علی ربیعی وزیر کار ،تعاون ورفاه اجتماعی به همدان سه پروژه در مانی در استان همدان افتتاح شد.

 به گزارش ایلنا، علی ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی در دوازدهمین سفر استانی خود صبح امروز  به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران خود  وارد استان همدان و شهرستان رزن شد.

در این سفر وزیر کار، افتتاح قطعات الکترونیک شهرستان رزن، افتتاح مجتمع فرهنگی، رفاهی عترت بهزیستی، افتتاح متمرکز پروژه‌های بهزیستی شامل دو  کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، یک مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، دو کارگاه تولیدی، ۳ سه مهد کودک و ۳۲ واحد مسکونی روستایی برای خانواده‌های دارای دو معلول را در دستور کار دارد.

بهره‌برداری از  درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن 

از سوی دیگر در این سفر یک‌روزه  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار همدان و سایر مسئولان استانی، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن به طور رسمی از اردیبهشت ماه سال گذشته در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در دو طبقه آغاز شد زیربنای این درمانگاه بیش از 2 هزار و 600 متر مربع است که برای تکمیل این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 از خدمات این درمانگاه علاوه بر مردم شهرستان رزن، شهرستان‌های همجوار نیز از بهره‌مند خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: امروز به صورت همزمان سه پروژه درمانی در استان همدان افتتاح شد.

وی ادامه داد: در تبصره 18 که دولت آن را تصویب کرد در مجموع حدود 60 هزار میلیارد تومان برای صنایع، بافت‌های فرسوده و مسکن اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز