خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اراک :

در تخصیص بودجه ورزش بانوان عدالت رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۴۴۵

عضو شورای شهر اراک خواستار رعایت عدالت در تخصیص بودجه ورزشی به بانوان شد.

به گزارش ایلنا از اراک طوفان محمدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک گفت : برای بعضی رشته‌های ورزشی مثل تنیس بودجه بسیار کمی تخصیص یافته است  که باعث شده این رشته ها نتوانند به همه علاقمندان خود پاسخگو باشند.

وی ادامه داد :ورزش تنها متعلق به مردان نیست، سهم پایین زنان از سرانه ورزشی کشور مشهود بوده و متاسفانه عدالت در تخصیص بودجه در رشته‌های مختلف ورزشی در حوزه بانوان رعایت نمی‌شود، در حالی که یکی از سیاست‌های کلی دولت در زمینه ورزش تخصیص سهم ٣٣ درصدی بانوان از ورزش است .

وی افزود : لازم است اداره ورزش جوانان در شهرستان اولویت خود را بر روی ورزش زنان متمرکز کنند زیرا این زنان هستند که شرایط روانی خانواده را تعیین می کنند و پشتیبانی از بانوان می تواند همراه با افتخار آفرینی های بی شمار باشد.

محمدی  در خصوص خرید نردبان ۶٨ متری جهت تجهیز سازمان آتش نشانی نیز. به ارائه گزارش در این خصوص پرداخته و افزود : اعضای شورای از نزدیک بازدیدی را از شرکت تولید کننده به عمل آورده و با کارکرد نردبان ۶٨ متری آشنا شدند که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به داشتن سیستم جک ایکس است که نسبت به محصولات مشابه به مراتب بهتر بوده و در مکان های مختلف امکان انجام عملیات را با هر مقدار فضا و مکان را خواهد داشت . 

وی درباره عملیات نردبان در ارتفاع نیز اشاره کرد و گفت: نردبان مذکور مجهز به سیستم cs ضد لرزش بوده و آتش نشانان می توانند به راحتی و بدون داشتن هیچگونه استرس به انجام عملیات بپردازند و نردبان مذکور هیچگونه لرزشی را در ارتفاعات نخواهد داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز