خبرگزاری کار ایران

فعال سیاسی اصولگرا در نشست احزاب با استاندار:

استاندار، مُنتقد و مخالف را با یک چوب می‌راند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۱۸۰

یک فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از چینش مدیریت‌ها در دولت سیزدهم در این استان، تاکید کرد که 90 درصد چینش مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت کنونی برگرفته از پدیده قوم گرایی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدرحیم دهرابپور در نشستی که برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد مِنهای احزاب اصلاح‌طلب با اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد دولت سیزدهم داشتند، با اظهار تاسف از گستردگی انتصابات قومیتی در این استان و تحت تاثیر قرار گرفتن احمدزاده استاندار از تصمیمات مجمع نمایندگان، اظهار داشت: آنچه ما شاهدیم این است که چینش مدیریتی استان، نشان‌‌دهنده وجود قومیت‌گرایی است و هر کس فرصتی پیدا کرد حق را به نزدیکان خود می‌دهد و برای دیگران حقی در نظر نمی‌گیرد.

وی با طرح این سئوال از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حالا که شما بحث قومیت‌گرایی را دارید، چقدر به رعایت قومیت‌گرایی توجه داشته‌اید؟ خاطرنشان کرد: هم اکنون 90 درصد مدیریت‌ استان در دولت سیزدهم به همین صورت بوده و بیشتر نشان دهنده غلبه تفکر نمایندگان و چینش مدیریتی برای انتخابات سال آینده است.

دبیر جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم، مقام معظم رهبری توصیه کرد که نمایندگان در حوزه اجرایی دخالت نکنند، در حالی که هم اکنون عکس آن عمل شده است.

دهرابپور، خواسته خود و سایر فعالان سیاسی اصولگرا در این استان را شایسته سالاری مدیران در دولت سیزدهم عنوان و یادآورشد: ما گفتیم نیروهایی که شما ( استاندار) در نظر گرفته‌اید کارآمد نیستند و در هر اداره و سازمانی، چند نیرو قوی‌تر از مدیر آن اداره وجود دارد که از آنها استفاده‌ای نشده و این درحالیست که اگر  شایسته‌سالاری وجود داشت باید از آنها استفاده می‌شد.

وی با اظهار تاسف از برخوردهای سیاسی با نخبگان مُنتقد و مخالف شما در این استان، ادامه داد: ما گفتیم مخالف دولت نبوده و نیستیم و از دولت حمایت کرده و مطالبه‌گر بوده‌ایم اما معتقدیم شما منتقد و مخالف را با یک چوب می‌رانید.

عضو چندین دوره شورای شهر یاسوج با تاکید براینکه به عقیده ما دولت باید حمایت شود، مشروط بر اینکه کارآمدی دولت بر همه روشن بوده و رضایت مردم را در پی داشته باشد، تصریح کرد: بنده به خاطر تقویت نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیوسته حامی دولت‌ها بوده و هستم به‌ویژه در این مدتِ تشکیل دولت سیزدهم، صد درصد حامی و مطالبه‌گر بوده‌ام اما از این به بعد، بیشتر منتقد و مطالبه‌گر خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز