خبرگزاری کار ایران

عضو شورای یاسوج:

شورای یاسوج زنده و پویا نیست/ لزوم بررسی مشکلات موجود در وزارت کشور و شورای حل اختلاف

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۸۶

عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد شورای کنونی این شهر، تاکیدکرد که شورای کنونی یاسوج پویایی لازم را ندارد.

عطالله دانشی در گفت و گو با ایلنا از گچساران گفت: شورای یاسوج زنده و پویا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه اختلافات اعضای شورای یاسوج به کجا رسید؟ اظهار داشت: مراتب اختلافی که داریم را از طریق وزارت کشور دنبال می‌کنیم و خواستاریم تخلفات آقایان به شورای حل اختلاف و آقای استاندار برسد تا بدانند شورای یاسوج حلال مشکلات مردم نبوده، بازدهی نداشته و به ضرر مردم است.

عضو شورای یاسوج گفت: ما بدلیل مخالفت مردم و وجود روش سنتی جا افتاده‌ای که با آن مطالبات شهروندان به نتیجه نمی‌رسد و برخی از آقایان هم نمی‌خواهند کار مردم شکل بگیرد، با وضعیت کنونی شورا مخالفیم و باید بگویم شورای یاسوج فقط یک نام بیش نیست.

دانشی در پاسخ به این سوال که چرا امروز در انتخابات هیآت رئیسه شورای یاسوج غایب بودید؟ هم ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه امروز شورای این شهر براساس محورهای غلطی انجام شده است و چون تغییر و تحولی در وضعیت شهر ایجاد نمی‌کنند و همه مردم و شهروندان نیز معترض هستند، ما هم معترض این وضعیت هستیم.

وی افزود: زمانی که ما وارد این مجموعه شدیم قرار بود شورایی شکل بگیرد که کار مردم را انجام دهند اما اکنون به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی مجموعه نسبت به عملکرد شورای یاسوج معترض هستیم.

این عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، فضای کنونی وضعیت این شهر را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: فضای شهر، وضعیت شهر، خیابان‌ها و منظرها و مُبلمان شهری زیر سوال است و به همین دلیل مخالف عملکرد کنونی شورای شهر یاسوج هستیم.

دانشی در پاسخ به این سوال که غیبت‌های کنونی شما و دو عضو دیگر مجلس شورای یاسوج باعث حذف شما نخواهد شد؟، خاطرنشان کرد: تا ۱۲ جلسه ما حق داریم در جلسات نباشیم حتی اگر این غیبت‌ها غیرمجاز باشد.

وی تاکید کرد: با انتخابات امروز هیآت رئیسه شورای یاسوج که یک انتخاب سنتی بوده مخالف هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز