خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی لرستان خبر داد؛

افتتاح بیش از یک هزار میلیارد طرح اقتصادی استان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از بهره برداری و افتتاح یک هزار 247 میلیارد تومان طرح در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرام ستاری در نشست شورای اطلاع رسانی استان با تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه در هفته دولت، اقدامات انجام شده و روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار کرد: برخی مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان زود بازده، برخی میان مدت و برخی در دراز مدت به نتیجه می‌رسند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان این که رسانه‌ها در عزاداری‌ها نقش بی بدیلی ایفا کردند افزود: زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه قابل تقدیر است و فعالیت‌های آنها در صحنه های مختلف انقلاب، تبلور رشادت سه شهید رسانه لرستان است که باعث افتخار این خطه است.

وی افزود: اقدام‌ها و عملکردی که در استان لرستان در حال شکل گیری است مرهون تلاش‌ها و زحمات همگانی  است که در این زمینه اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز با تلاش زیاد موثر واقع شدند.

 ستاری دستنایی یادآورشد: نظام مردمی ما برگرفته از آرای مردم است و براساس توصیه مقام معظم رهبری هر چه جامعه آگاهتر باشد گام های مثبت و موثری برداشته می شود که ارتقا و تحقق این مهم به عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی برضرورت تشکیل کمیته پیگیری مسایل و مشکلات خبرنگاران استان تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، با بیان دستاوردها نظام و خدمات دولت به ویژه در راستای امید آفرینی یاریگر دستگاه های اجرایی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به طرح رفع فقر اشاره کرد و گفت: دراین طرح که توسط کارگروه معاونت سیاسی استانداری در حال پیگیری می باشد افراد با درآمد کمتر از 500 هزارتومان می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: محرومیت زدایی در حوزه عمرانی از دیگر طرح های رفع فقر مطلق می باشد و همچنین شناسایی موضوعات مرتبط با آسیب اجتماعی در راستای رسیدگی به این مسئله در  62 نقطه آسیب پذیر استان آغاز شده که به صورت شورای محله محور در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز