خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان مطرح کرد؛

الزام ادارات استان به کاهش 30 درصدی مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۴۶

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: در راستای مدیریت مصرف بهینه برق در استان، دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق شدند.

به گزارش ایلنا، مهران امیری روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در صورت عدم رعایت این الگو برق آنها قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینکه روند پایش ادارات دولتی و نهادهای عمومی تا پایان پیک مصرف ادامه دارد، افزود: در مرحله اول به اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، اخطار داده می شود و در صورت تکرار علاوه بر قطع برق، نام اداره  به استانداری ارسال می شود.

امیری با بیان اینکه از ابتدای پیک بار ۱۴۰۱ برنامه ریزی های فراوانی جهت عبور از پیک بدون خاموشی با برنامه، در نظر گرفته شده است،اظهار داشت: یکی از این برنامه ها پایش ۲۴ ساعته برق مصرفی ادارات و نهادهای عمومی است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: مصرف برق استان در حال حاضر نسبت به هفته گذشته بالای ۳۵ مگاوات افزایش داشته و پیک مصرف از ۶۵۰ مگاوات در ساعات عبور کرده است.

وی با بیان اینکه بین ساعات ۱۵ تا ۱۸ و ساعات پایانی شب این رقم بیشتر و به بالای ۷۰۰ مگاوات نیز می‌رسد ادامه داد: مصرف برق در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در لرستان ۱۱ درصد افزایش داشته است.

امیری گفت: گذر از پیک مصرف برق در استان نیازمند همراهی بخش‌ها، مدیریت مصرف برق و برنامه‌ریزی مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز