خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری لرستان مطرح کرد؛

لزوم بازنگری در طرح جامع پسماند شهری/ طرحی که بیش از ۱۰ سال از آن می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۸۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم بازنگری در طرح جامع پسماند شهری استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  احمدرضا دالوند در جلسه پسماند شهری استان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که در زمینه‌های مختلف با آن مواجه هستیم بحث فرهنگ‌سازی است که در جامعه به آن توجه نکرده‌ایم، اظهار کرد: لرستان فرهنگ غنی و مردم فهیمی دارد اما در خصوص مسائل مختلف توسط متولیان امر به خوبی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی در بسیاری از مناطق استان در حریم شهرها و جاهای نامشخص رها می‌شوند، افزود: شهرداری‌ها باید سایت‌های مشخصی برای ریختن نخاله‌های ساختمانی به مردم معرفی کنند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: افرادی که نخاله‌ها را در مکان‌هایی غیر از سایت‌های معرفی شده رها می‌کنند توسط نیروهای محترم انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا با آنان به شدت برخورد می‌شود.

وی به تهیه طرح جامع پسماند شهری در سال ۱۳۹۰ توسط اداره کل محیط زیست استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح تاکنون اجرایی نشده و با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از آن می‌گذرد نیاز به بازنگری دارد که سریعاً باید توسط نیروهای متخصص بررسی شود.

 دالوند عنوان کرد: در همین راستا طرح مذکور پس از بازنگری، در جلسه بعدی بررسی و با تهیه برنامه زمان‌بندی مناسب، اقدامات لازم برای اجرایی شدن توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز